Hoax Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg skal utvide vannkjølingen i Shuttle SN45GV2 Barebone med en GPU kjøler, så jeg er på utkikk etter en liten (ATI 9600 Pro) GPU kjøler som har slangefester som ikke stikker rett opp fra blokken. Har kikket litt i nettbutikkene, men det er sikkert noen her som har gode forslag og erfaringer. Jeg tenkte å lage selv, men mangler endel verktøy så da blir det dyrt å skaffe alt som trengs. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 AC's twinplex kan du sette på rette slangetilkoblinger. Men denne er ganske høy og opptar en PCI-slot også. Regner med denne ikke er aktuell da. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Joda, det skal nok gå bra. Det er lite plass for rett ut fra selve GPU er det ca 13mm til kassevegg, PCI porten er bak AGP så det blir på motsatt side av GPU. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Kan jo skru av nipplene å file av noen mm på blokker som blir for høye, selve vannkanalen er jo ofte bare i kobber bunnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå