ratrune Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Jeg har bestilt både Silent Viking og NoVibes fra Microplex. Begge gangene har det gått rask og en gledelig overraskelse er noe søtt som ligger ved i pakken! Thumbs up for Microplex.no! :smile: Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Yup, helt enig :wink: Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Fraktkostnadene til microplex er jo i høyeste laget da. Og ikke kom med komentarer som "ja, men andre web-shopper har jo like høye fraktkostnader", fordi det har de ikke. Komplett har 100,- PCmax har 110,- Datorbutiken har 99,- Microplex har fáen meg 125 mother fuckings spenn :sad: Lenke til kommentar
Johan Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Nå betyr vel ikke 25 kr fra eller til allverdens da. Med mindre det er snakk om pr kilogram. Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Når det gjelder frakt-kostnader så sender komplett bare på postoppkrav, selvom du bestiller èn DVD-film. Dessuten har de en avtale med posten som gjør at frakten deres blir litt billigere. Microplex sender både som postoppkrav og som vanlig brev i postkossa med giro. Microplex har vært raske begge gangene jeg har bestilt ting fra de, og begge gangene kom det rett i postkassa (det var småvarer begge gangene) Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 netconnection og itbutikken har også tilleggstjenester blant annet med visa og sammarbeid med nordea som gjør at tilsendingen blir billigere. Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Quote: On 2002-04-26 18:42, aG_ skrev:Microplex sender både som postoppkrav og som vanlig brev i postkossa med giro. Hvordan får du de til å sende giro? Lenke til kommentar
shahin Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Jeg kjøpte Lian Li PC61, men når jeg trykket på frontknappen (lett vanlig trykk) gikk hele shiten inn i kabinettet (hele knappen og ringen rundt). Microplex var ikke som Komplett/Databutikken hvor kunden må bevise at han er uskyldig osv. De ringte meg til og med på mobil og beklaga at det tar litt tid for dem å skaffe sort knapp og lurte på om jeg ville ha sølv eller vente. Jeg valgte å vente og takket for god service :smile: Lenke til kommentar
Ash Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Microplex er helt suverent. :smile: Har handlet dill og dall der en 5-6 ganger og det har aldri vært noe tull med leveringen. Om det koster 25,- ekstra for frakten så har ihvertfall aldri jeg merket noe til det. Prisene ellers er jo veldig konkuransedyktige. Dessuten svarer de hurtig på e-post. Samme om det er spørsmål eller ris/ros. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå