Gå til innhold

En uting med BF..

Anbefalte innlegg

De kunne ha implementert 3-4 sekunders udødelighet ved spawn...

På hovedbasene (som man alikevel ikke kan capture) hadde dette kanskje vært bra, men det hadde jo gått imot hele poenget i spillet hvis det skulle vært sånn på baser som er 'capturable'.

I mine øyne er det IKKE spawn-raping å bombe gørra ut av en base/checkpoint for å overta den (snakker her ikke om hovedbaser som jeg synes folk bør holde seg unna). Hvis folk har problemer med at de dør hver gang de spawner på et sted som fienden er i ferd med å overta så får de ta et hint og spawne et sted som ikke er under beleiring.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rundt alle brettene i bf er en rød sone hvor man blir skutt etter 10 sec,hva om det hadde vært en sånn sone,i det andre lagets main, dermed kunne basecamperen bare stikke pipa i sekk og begynne og slåss på orntlig!

Evt kunne denne sonen gå vekk bare når det andre laget har alle spawns.

Jeg har aldri likt bc,men jeg må innrømme,at avogtil når de andre ikke har hatt noen flag at jeg har sunket såpass dypt :blush:

Det hadde vel egentlig funket i praksis og?

Edit:Jeg flyr helikopter 90% av tida i bf, og at jeg skyter folk i et spawn (ikke main) sånn at lagkamerater kan ta det over eller/og at de ikke skal løpe til andre baser i nærheten,så synes jeg at det er en helt real ting og gjøre! :)

Endret av 3dme
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...