Bilbergeren Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hva kan forårsake dette? Har forsøkt å bytte hovedkort, skjermkort og skjerm, og likevel får jeg ikke opp bilde på skjermen. Kan dette være relatert til prosessor eller lignende? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Slår seg av på hvilken måte? Går den ikke på i det hele tatt, eller bare slår den seg plutselig av sånn uten videre mens du er i Windows? Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 For ordens skyld, det er et MSI-kort. Det skal også være sagt at maskinen ikke booter heller. Skjermen slår seg på i 2 sekunder for så å slå seg av igjen... Lenke til kommentar
Keworkian Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 sjekka at minne sitter skikkelig i? Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Ja. Det sitte som det skal, men ingenting fungerer. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Gi litt specs om skjerm.... Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Hansol 930D 17". vanlig crt-skjerm Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Har forøvrig forsøkt med flere skjermkort med samme resultat... Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Rusa79 : Har du prøvd å bytte skjermen. Hadde et lignende problem med min 17 crt. Brukte pc i halvtime og så skrudde skjermen seg av. Viste seg å være en sikring som slo ut når skjermen ble varm. Hardware feil i skjermen. Prøv med en annen skjerm først for å luke ut den muligheten Ole Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Sjekket at alle ledningene sitter godt i? Min strømledning til skjermen har vært litt trøblete til tider (mister kontakten når skjermen bøyes for langt bakover). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå