Gå til innhold

hvorfor er s65 SÅ mye billigere en k700i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Overskriften sier jo det mese sjønner ikke dette her jeg...

s65 er jo bedrde sant? OG billigere

så er det bare at det er siemens og SE som har forskjellige priser eller?

Nokia har lenge overpriset sine mobiler. SE har nå fulgt etter, dog ikke i like stor grad som Nokia.

K700 er overpriset.

S65 derimot gir mye for pengene.

Lenke til kommentar

S65 har IKKE mp3-spiller, selv om den tar minnekort. Den har heller IKKE radio, og skjermen er like råtten som på SE T610... Derfor er den så mye billigere. Skaff deg heller en CX65 eller M65, som har mye bedre skjermer....

Lenke til kommentar
S65 har IKKE mp3-spiller, selv om den tar minnekort. Den har heller IKKE radio, og skjermen er like råtten som på SE T610... Derfor er den så mye billigere. Skaff deg heller en CX65 eller M65, som har mye bedre skjermer....

Hva er det du babler om?? om skjermen er jo langtifra like rotten som SE T610, skjermen er like bra som CX\M65. Dessuten er S65 en mye bedre telefon enn CX\M65! S65 har også muligheten til og spille av aac filer...

Endret av siggetheman
Lenke til kommentar

Hva f*** er det du babler om skjermen er jo langtifra like rotten som SE T610, skjermen er like bra som CX\M65. Dessuten er S65 en mye bedre telefon enn CX\M65! S65 har også muligheten til og spille av aac filer...

Amobil.no... De har skrevet review, de sier det selv, skjermen er på nivå med SE T610. Hakket større, ja det er den nok, men skulle ikke være noe bedre. Sorry, men er det jeg leste.

Lenke til kommentar

hvor er moderatoren når vi trenger'n?

siemens er jo iukke så dumme at de setter bra sjerm på sportmodellen(m) og den andre også dårlig sjerm på s 65 som altså er den eksklusive modellen...(husker ikke hvordan man skriver buisnis)

dette innlegget ser jeg på som et som burde vert redigert av moderator til å bare vise at den ikke hadde mp3 spiller selv om den hadde minnekort...

Lenke til kommentar

hvor er moderatoren når vi trenger'n?

siemens er jo iukke så dumme at de setter bra sjerm på sportmodellen(m) og den andre også dårlig sjerm på s 65 som altså er den eksklusive modellen...(husker ikke hvordan man skriver buisnis)

dette innlegget ser jeg på som et som burde vert redigert av moderator til å bare vise at den ikke hadde mp3 spiller selv om den hadde minnekort...

sorry hvis dette i så fall er feil... men hvor står det om sjermen....

sjønner ikke meg på siemens hvis det er sant angående soprt og eksklusiv...

link?

Lenke til kommentar
Amobil.no... De har skrevet review, de sier det selv, skjermen er på nivå med SE T610. Hakket større, ja det er den nok, men skulle ikke være noe bedre. Sorry, men er det jeg leste.

Dette må være en veldig tidlig prototype av S65. Visst S65 har hatt T610 skjermen ville den vært mye billigere...Skkjermen til S65 ER like bra som den i CX\M 65!

Sånn er det bare unzane...

Lenke til kommentar

Hva f*** er det du babler om skjermen er jo langtifra like rotten som SE T610, skjermen er like bra som CX\M65. Dessuten er S65 en mye bedre telefon enn CX\M65! S65 har også muligheten til og spille av aac filer...

Hehe, det der er bare tull.

For det første, skjermen i S65 er samme som i CX65 og M65.

For det andre, skjermen er bedre enn T610 på alle punkter, spesielt av skjermtypen TFT.

For det tredje, tidlige S65 versjoner brukte ikke tft-skjerm så vidt jeg vet. Men butikkversjonen gjør selvfølgelig det.

For det fjerde, når du henviser til artikler, gjerne legg ved link.

:)

Lenke til kommentar
Hehe, det der er bare tull.

For det første, skjermen i S65 er samme som i CX65 og M65.

For det andre, skjermen er bedre enn T610 på alle punkter, spesielt av skjermtypen TFT.

For det tredje, tidlige S65 versjoner brukte ikke tft-skjerm så vidt jeg vet. Men butikkversjonen gjør selvfølgelig det.

For det fjerde, når du henviser til artikler, gjerne legg ved link.

:)

Bravo arehei!

Btw HER finner dere en prototype test av S65

Endret av siggetheman
Lenke til kommentar

Den er nok ikke glemt. Tror det er mange som tenker på den, men det er fortsatt litt for tidlig siden ennå ikke er på markedet, og det tar nok noen mnd før den er ute. Derfor tenker heller folk på mobiler som er ute, og som snart kommer ut, som f.eks S65.

Lenke til kommentar

At skjermen til S65 er på T610`s nivå er tull og bullshit! Den er lik som på M/CX65, slik som arehei sier..

Og jeg kan med erfaring si at skjermen er GOD! Ang. tastene, så synes JEG at de er helt topp på M65.. Men det er smak og behag..

Ang. K700, den er overpriset, hadde planer om og kjøpe den selv, men er glad i ettertid, er mye bugs, og dessuten var det "hypet" opp ang. denne telefonen. Slik som det blir nevnt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...