Gå til innhold

A64 3500+ pris?

gorg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mente prisen hadde vært høyere, men regnet ut at ny pris skulle være 2500, og de har nettopp fått inn ca 50 cpuer, så muligens med neste forsending senker dem prisen.

på itbutikken er cpuen billigere, men hovedkort til socket 939 er svin dyrt, 2600 +-

Lenke til kommentar
mente prisen hadde vært høyere, men regnet ut at ny pris skulle være 2500, og de har nettopp fått inn ca 50 cpuer, så muligens med neste forsending senker dem prisen.

på itbutikken er cpuen billigere, men hovedkort til socket 939 er svin dyrt, 2600 +-

3500+ kosta 4595kr før AMD senka prisene, nå koster den 3495kr. Så tror ikke du skal forvente at den prisen kommer til å synke før Amd senker prisene igjen

Lenke til kommentar
takk for at du oppklarte det, var litt uenig med meg selv, vet noen om når pci x kommer til socket 939 kortene?

en gang i 2005 tenker jeg.

Skal ikke Via's 890 chipsett komme nå i 3 kvartal da? -det har nå jeg hørt, mens nForce4 kommer i fjerde kvartal.

890Chipsettet har støtte for både PCIe og AGP, mens nForce4 (tror jeg) har støtte for opptil to stk PCIe 16x

Lenke til kommentar
Skal ikke Via's 890 chipsett komme nå i 3 kvartal da? -det har nå jeg hørt, mens nForce4 kommer i fjerde kvartal.

890Chipsettet har støtte for både PCIe og AGP, mens nForce4 (tror jeg) har støtte for opptil to stk PCIe 16x

Det er det de sier ja... Men kjenner jeg nVidia og VIA rett, blir det utsatt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...