Erijk Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 hei jeg skal kjøpe meg ny cpu vifte, noen som har noen forslag til hva jeg skal velge ? Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 coolermaster aero 7+, har jeg i alle fall og den funker godt for meg! justerbar og ganske så stille. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Coolermaster Aero 7+, joa den er bra den.. Stille NEI! gå for Mist Frostbite C, og monter en ekstra papst vifte på den så blir det både bedre kjøling og mye mye mye mer stillegående enn Aero 7+ http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTFBAR1]Mist Frostbite[/url] Endret 30. juli 2004 av Earth657 Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Har akk bestilt Thermaltake Volcano 12 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Har akk bestilt Thermaltake Volcano 12 Bråkete den også. Om han ikke skal klokke så kan han like greit bare kjøpe en vifte i Silent Twin serien som ligger på 17dba, og er nermest lydløs. Folk er ganske dårlige til å oppgi hva de skal bruke ting til, og hvor mye de er villige til å gi for utstyret. Denne hører egentlig hjemme i luftkjøling kategorien. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Men da kan jeg starte å klokke da vet du !! siden jeg får bedre cpu vifte ! driter i lyden, utstyret jeg har nå bråker ganske bra uansett ! sikkert 30-40 db Lenke til kommentar
Mira Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 SLK 900 er den beste kjøleren jeg har prøvd så langt til socket A, lar deg bestemme akkurat hvilken vifte du vil ha og har muligheten for 90mm vifte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå