Sargent Fire Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg har nu kommet hjem fra ferie og vet ikke i d heile tatt hva som feiler maskinen min, den funket helt fint da jeg dro fra den men funker ikke nå(btw ingen andre som har brukt den i mellomtiden) La meg fortelle hva som skjer: -Jeg slår på og den kommer til Login skjermen (WinXpPro) -Den jobber litt, men problemet er d at BARE bakgrunds bilde kommer fram.Du ser hverken start knappen lr noen av ikonene. Du kan ikke høyreklikke, d enestesom fungerer er crtl-alt-del noe som ikke hjelper meg stort så HJELP. Hvis noen har opplevd noe liknende hva gjorde dere? lr noen med peil har sikkert noen idè-er. Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hold Ctrl Shift og escape inne.... gå på applications... new task.... skriv inn "explorer" Lenke til kommentar
FreshJive Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 trykk ctrl-alt-del og vel new task. skriv så inn explorer.. funke fett Lenke til kommentar
mark Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) system restore pleier å funke i sånne tilfeller når du har startet opp windows og får opp Task Manager, trykk end prosses på exploere.exe og så file-run-exploere.exe deretter kan du bruke system restore å starte explorer.exe er noe du må gjøre hver gang du går inn i windows, derfor anbefalt og kjøre system restore edit: trenger foresten ikke å starte explorer.exe for å kjøre system restore, bare skriv msconfig i run i task manager Endret 30. juli 2004 av mark Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Hver gang jeg skriver inn "explore" i new task popper bare "my documents" opp og ingenting mer skjer. *frustrert!* Vet a * hva jeg skal gjøre. Noen forslag? Lenke til kommentar
mark Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 skriv msconfig i run i task manager http://www.windowsreinstall.com/install/wi...stemrestore.htm Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Ok, men nå nytt problem. rakk aldri å prøve system restore. :s Nå¨kommer jeg ikke lengre enn til login screen, å jeg får ikke logget meg inn. Den "greia" jeg skal trykke på er borte.. Lenke til kommentar
DuKeN Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 sier det enkleste, trykk F8 under oppstart av pc'n, og du kommer in på en meny der det skal stå "start med siste konfigurasjoner som fungerte normalt" NOE slikt... prøv det..sikker på at det vil gå Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Vel takk for den hjelpa, tbake til d gamle problemet. Får ikke opp start bar lr noen av ikonene!! prøvde system restore men d funka ikke... Noen andre idè-er?' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå