pcgutten Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Du kan kjøpe en pumpe du må sveive eller drive for hand Hehe, skal bli vanskelig og spille med ei hånd da Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) koble på et springehjul med en hamster .. eller seriekoble 2 eller 3 hamsterer Endret 28. oktober 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 og jeg som trodde jeg var den yngste her med mine 12 snart 13.. men litt on-topic: detta ser bra ut Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Synes jeg skimter en Cyrix 686 pr200 bakom den "strategisk" plasserte slangern? Hovedkortet ser ut som det er hentet fra en riktig gammel desktop maskin av typen Digital, BRIK, Dell eller noe lignende? Endret 2. januar 2005 av zandro Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 koble på et springehjul med en hamster .. eller seriekoble 2 eller 3 hamsterer Seriekoble 3 hamstrer! :!: :!: :!: Helt ærlig det sprøeste og beste jeg har hørt på forumet på lenge! Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 måtte bare være litt useriøs Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Hah hele tåden er useriøs, inkl trådstarter som starter et prosjekt uten å faktisk vite om han har råd til det eller ikke. En worklog er ingenting uten en god plan og finansiering, nytter ikke å komme å si at en er pengelens med mindre en har en virkelig god grunn til det som rettferdigjør en "utsettelse". Tråden har allerede vært stengt en gang, og fått en ny sjangs, så må vise at du i det minste prøver. Nei dette er for dårlig Endret 2. januar 2005 av zandro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå