pcgutten Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Update: Okei, jeg kommer heller med bildet av den pcen med alt utenom blokka i nå, kabelen lå visst i skolesekken Så her er bildet: Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 spm: åssen slanger er det ? Hvorfor ligger radiatoren oppå hovedkortet ? Hvorfor ligger det en ram brikke på gulvet ? Skal det være en tank ? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Okei, ram brikkene er slikt som ligger og flyter på gulvet mitt Slangene fant jeg nede i kjelleren, radiatoren skal ikke ligge oppå men nå skulle jeg skyve pcen vekk så jeg måtte pakke alt nedi Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ja en ting skal du iallefall ha , du er ikke redd for å prøve :-) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Å den tingen booter? Noen spesiell grunn til at vi ikke kan se bilde med cpu blokk på? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Hm.. Visst du fikk med deg at jeg sa at jeg har ikke koblet blokka på der... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Tror du har samme radiator som meg Ser stilig ut dette. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Vel den radiatoren fant jeg i en gammel Caravelle Virker fint den.. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hehe, fint å se at du endelig får litt fart på vannkjølingen din! Men er det virkelig så viktig å vannkjøle cpu'n der? Tror det hadde holdt lenge med KUN vannblokken og thermisk lim.. Har du tenkt på feste måte? Er ikke så lurt å la den ligge der(dårlig kontakt,falle av) Lenke til kommentar
bassej Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 følger spent med.... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 update!!! We want a update!!! Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Jaja, sliter med penger til pumpe, skal se hva jeg får gjordt fremover i tid Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 hvordan går det her ? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Vel jeg har kanskje fått laga en ny blokk i aluminum, dette kjøler jo bedre så får se om jeg heller skal bruke den ! Og dere kom til forslag hva jeg kan tjene penger på så jeg kan kjøpe pumpe fra microplex ! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Vel jeg har kanskje fått laga en ny blokk i aluminum, dette kjøler jo bedre så får se om jeg heller skal bruke den ! Kanskje? har du eller har du ikke... den skjønte jeg ikke helt Lenke til kommentar
Innos Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Herregud for en pc, det er det værste jeg har sett, rust p psu er ikke bra! Og slangen ender oppa psu heller ikke smart. Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Vel jeg har kanskje fått laga en ny blokk i aluminum, dette kjøler jo bedre så får se om jeg heller skal bruke den ! Og dere kom til forslag hva jeg kan tjene penger på så jeg kan kjøpe pumpe fra microplex ! hmm du kan vel selge vg ? bynne å måkke snø oss eldre damer nå når snøen kommer .. da blir di glade i deg å er du heldig så havner du på testamentet deres . men husk finn noen som er sjikkelig gamle .. har hørt om en som jore dette han luftet bisja til en gammel dame å fikk 50 tusen fra testamente Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 vel de fleste gamle damer har lite penger men viss du er heldig å finne en rik en så kansje Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Du kan kjøpe en pumpe du må sveive eller drive for hand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå