PioUs-JiN Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 blokka liggende oppå? kanskje ikke det smarteste å gjøre vell... vest den! (mitt råd) Men går vannet bare rett gjennom blokka? hm.. hadde det isåfall ikke blitt bedre kjøling hvis man hadde hatt noen finner inni den? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Er det slik at det ikke er noen form for kjøleribber eler motstand inni? Hvilken type prosessor skal den brukes til? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Er det ikke litt dumt å lage blokka i messing? Når man først skal lage vannblokk, bør man velge kobber. Og jeg vil ikke akuratt kalle det en worklog når du først poster bilde av en tegning og en misslykka post. Etter det kommer du med beskjed om at jobben til faren din skal lage blokka, for så å komme med bilde av den. Det blir like dumt som om jeg skal lage en worklog på den pene gpu blokka mi som skrue har laga. Alt jeg trenger er jo bilde av ei mislykka blokk, 100 svar og så bilde av skrue sin blokk. For å være ærlig, syns jeg du burde ha restriksjoner mot å starte topicer på worklog delen. Endret 8. oktober 2004 av Yngvejos Lenke til kommentar
jingt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg trudde den posten her var stengt jeg. ble den åpna igjen? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg trudde den posten her var stengt jeg. ble den åpna igjen? tydeligvis, men det er jo ingen worklog da... er jo ikke no bilder fra arbeidet Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Vel, blokka skal bare kjøle en pentium 1 eller lignenes, så det kjøler nok godt nok. Jepp blokka ligger rett oppå cpuen foreløpig uten festemekanisme. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Vel, blokka skal bare kjøle en pentium 1 eller lignenes, så det kjøler nok godt nok. Jepp blokka ligger rett oppå cpuen foreløpig uten festemekanisme. Viss ja har fårstått rett nå så skal du ha nipplene på siden av blokka. Du har altså borra en 'u' inni der? Eller skal du borre hol i toppen og ha noe forran hulla på sidene? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Vel, blokka skal bare kjøle en pentium 1 eller lignenes, så det kjøler nok godt nok. Jepp blokka ligger rett oppå cpuen foreløpig uten festemekanisme. Viss ja har fårstått rett nå så skal du ha nipplene på siden av blokka. Du har altså borra en 'u' inni der? Eller skal du borre hol i toppen og ha noe forran hulla på sidene? veldig originalt i hvertfall Lenke til kommentar
bassej Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 lykke til! og si til pappa`n din at du gjerne vil feste blokka også...hehe...var jeg slem nå? neida,kan nok bli greit det,men hva skal du kjøle en p1 så veldig etter da? bare for å prøve? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Ja, meningen med prosjektet var at jeg ikke skulle kjede meg! Jada, skal bruke et vanlig feste skal frese ned an stripe så det feste kan ligge nedi. (Dårlig forklart) Pcgutten Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Ja, meningen med prosjektet var at jeg ikke skulle kjede meg! Jada, skal bruke et vanlig feste skal frese ned an stripe så det feste kan ligge nedi. (Dårlig forklart) Pcgutten Ja, veldig dårlig forklart Edit: Hva med en teining eller SketchUp teining(vis du kan sketchup da...) Endret 9. oktober 2004 av BaX Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Okei, tegningen jeg har laget ble ikke så fin men kan skjønnes etter en stund : Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Er det ikke litt dumt å la vannet renne alle andre steder enn ved kjærnen? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Jau, det er vel kanskje det, men får se hvordan det går uansett : ) Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 kverna ordner opp! men den trenger vel ikke å kjøle kjempebra da... den skal jo tross alt på en pentium 1.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Hva annent av pumpe, tank og radiator er det du skal ha? Endret 10. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 jeg ordner opp ja (nå har jeg hørt alt) men hvis du kommer skikkelig igang nå, så blir det bra Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det var noe sånn jeg trudde det skulle bli.. Lykke til! Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Takk for tegning kverna, kan ikke sketchup Jeg sa jeg skulle gi en update etter helga den kommer i kveld eller i morgen regner med den kommer i kveld. Der er alt utenom blokka i pcen, kan ikke starte den før i morgen eller lignenes, noe som lekker som gjorde at hovedkortet gikk til H***** så jeg må få et nytt inn men den trenger en spesiell psu så jeg må hente hos fattern i dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå