Gå til innhold

Vannkjøling / Messing blokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har du fått prosessoren, eller var det ikke flere igjen på lager, så du må vente en uke til

:!:

Den satt..

Men må være ærlig nå.. kommer det ikke no bilder innen fire dager så gidder jeg ikke å følge med mer.

:!: :!: :!:

Det var faktisk sandt.

Jeg lo mest av illvit sitt innlegg men så couta jeg med ditt og...

Lenke til kommentar
har du fått prosessoren, eller var det ikke flere igjen på lager, så du må vente en uke til

:!:

Den satt..

Men må være ærlig nå.. kommer det ikke no bilder innen fire dager så gidder jeg ikke å følge med mer.

:!: :!: :!:

Det var faktisk sandt.

Jeg lo mest av illvit sitt innlegg men så couta jeg med ditt og...

hehe :p

Lenke til kommentar

Heh, ENESTE bildene i denne workloggen er de to han starta med, en "super" og "nøyaktig" arbeidstegning og et bilde av materialet... Og det begynner å bli en stund siden.. Pcgutten, hvis du skal lage worklog, TENK gjennom den før du starter, så ikke alle workloggene dine blir stengt og gjort narr av, noe som har skjedd tidligere :roll:

Og ja, bilder er et MUST i en worklogg... Hjelper ikke at du er 11 år....

- razer (lettere irritert)

Endret av razer
Lenke til kommentar

Gang på gang, har du fått en "advarsel" om å legge ut bilder i denne tråden for at den ikke skal bli stengt.

Du la ut 2 bilder i første post. 108 svar senere, og masse off topic, har jeg ikke sett et eneste bilde.

Neste gang du oppretter en worklog, vil jeg oppfordre deg til å tenke gjennom det du skal i gang med nøye. Planlegge og legge til rette for alt før du oppretter en ny worklog!

Tråden stenges.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Og enda et siste bilde av blokka:

Måtte lage så mangen poster får og få inn bildene, dette er fordi jeg ikke har hjemmeside, dette skal jeg fikse til neste update! :cool: Bare gi tilbakemeldinger om hva dere syns om blokka (Vet at nipplene ikke er særlig pene, skal se om jeg kan skaffe noen, de er 8mm tykke)

post-132-1097231557_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Feste metode: Jeg har ikke funnet noe spesielt så har laget et kabinett som ligger nede på sida og siden blokka veier 420g legger jeg den oppå cpuen og den ligger ganske hardt nedpå.

Blokka ble lagt slik: Visst du ser 2 ventiler vesiden av hverandre har jeg borret langt inn og laget gjenger slik at jeg får den tett slik har jeg gjordt på den andre korken også. Så jeg slipper plexi greiene. Og nipplene har jeg gjordt akkuratt det samme med! Vet ikke om dette er bra forklart men håper dere skjønner det :) PS: Visst noen vet om en festemekanisme jeg kan bruke så er det bare og gi forslag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...