Nilsen Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 OnT:Har du gjort noe? Han sa jo tiligere at han hadde gjort noe, men at han ike hadde kamera. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 OnT:Har du gjort noe? Han sa jo tiligere at han hadde gjort noe, men at han ike hadde kamera. Da får jeg begynne å lese Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Pcgutten: Du bør skaffe bilder snart før tråden blir stengt... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Skrue: Jo, jeg sitter på en p1 maskin som ikke tåler bilde programmet/xp Så jeg kan ikke gi update. Men blokka begynner og ta form, har fått 2 nippler 8mm. Beklager sen svaring, får penger 12 september, da kan jeg kjøpe cpu! Gleder meg som en gris til og få igang pcen igjen! 16 september idag Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 blir dt noe av dette?????? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 blir dt noe av dette?????? Ser ikke sånn ut. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 kanskje jeg skal rapportere? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Lover det skal bli futt i sakene når jeg får ny cpu. Faren min sin jobb har laga meg en ny blokk. Den er laga av messing, bilder kommer om noen dager. Har fått bestilt cpu idag! Sen bestillig Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 det er litt seint.. den er blitt rapportert så vi får se hva som skjer. Mest sannsynlig får du en frist for å få opp bilder.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 det er litt seint.. den er blitt rapportert så vi får se hva som skjer. Mest sannsynlig får du en frist for å få opp bilder.. Vis ikke du må starte ein ny worklog... Denne fekk jo ein "rævva" start! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 OFF TOPIC!! Olejohan: Blokka er 10mm tykk og skal ha 8mm plexi oppå seg. Er ikke så bra i dette temaet hva er en dimmer ? Han mener en variabel motstand. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Hvor kan jeg skaffe 8mm slanger henne ? Sjekka clas ohlson, de selgte bare 8mm 5m lange og det er for langt for det jeg skal ha de til! Noen som vet om en plass? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 hva med å klippe dem ? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 de slangene er ganske billige.. gjør sikkert ikke noe at du kjøper løitt for mye. Lenke til kommentar
AgUr Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 da har du litt å gå på hvis du skulle klare å ødelegge de første forsøkene, jeg regner jo ikke med at du har gjort dette selv før Lenke til kommentar
jingt Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 har du fått prosessoren, eller var det ikke flere igjen på lager, så du må vente en uke til Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 har du fått prosessoren, eller var det ikke flere igjen på lager, så du må vente en uke til :!: Den satt.. Men må være ærlig nå.. kommer det ikke no bilder innen fire dager så gidder jeg ikke å følge med mer. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 har du fått prosessoren, eller var det ikke flere igjen på lager, så du må vente en uke til :!: Den satt.. Men må være ærlig nå.. kommer det ikke no bilder innen fire dager så gidder jeg ikke å følge med mer. :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå