Nilsen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Beklager Beklager, men for ikke update før helga tror jeg! Det kommer ann på om jeg får ny cpu da. Min gamle er ødelagt så nå sitter jeg på en p1 Skal se i helga Pcgutten (Takk for at dere er tolmodige ) ja.. hvor blir den av.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Beklager Beklager, men for ikke update før helga tror jeg! Det kommer ann på om jeg får ny cpu da. Min gamle er ødelagt så nå sitter jeg på en p1 Skal se i helga Pcgutten (Takk for at dere er tolmodige ) ja.. hvor blir den av.. Ja, hvor blir den av?? (Bare spørr ) Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Til alle: Pcen min er ennå ødelagt, (Defekt) så jeg kan ikke gjøre noe Har snart tjent 300 så jeg kan kjøpe ny Cpu Lenke til kommentar
Flames Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Du trenger vel strengt tatt ikke pc'en din for å lage blokka? Er jo bare å jobbe og stå på mens du venter på at du får den i orden, og så smeller du til med en skikkelig update når pc'en din er fiksa ? Endret 16. august 2004 av Flames Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Vel, det er akkuratt det jeg håller på med, Men sliter med og finne 8mm plexien min så det går litt tregt... Men skal se på onsdag om ikke noe blir gjordt. PS: Får penger på torsdag til ny cpu tror jeg. Da blir det en upadte. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Da veter vi til torsdag da. evt. litt lenger(kan ikke ver sikke nå lenger ) BTW hvilken cpu skal du ha? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Jeg er på lang overtid, får ikke tak i de pengene Men det skal nok ordne seg en gang. Skal ha en Duron 1000mhz ikke store greiene Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 betyr dette at worloggen er lagt på is i ukjent periode? har planer om å lage et komplett vannkjølingssystem selv, og trenger innspirasjon. pliz ikke la denne tråden lide samme skjebne som den andre. Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 har du mekket noe mere på kjøleriba ?? ¨ det gikk litt treigt Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 du sankka noe om at du skulle legge ut noen bilder men hadde ikke kamera der og da. har du fått kamera nå? de bildene koster det vel ikke no å ta vel? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hm, pcgutten er jo tydeligvis på nett, så da bør det vel dukke opp noen bilder etterhvert! Om maskinen din er defekt pcgutten, så kan jeg ikke forstå at det skulle være vanskelig med bilder / update? Du har jo tydeligvis en som virker! Synes oppriktig talt at dette begynner å bli litt merkelig, igjen. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 enig! noen ganger tviler jeg sterkt! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Sånn et lite tips: Ta å skaff tingene du trenger, tegn arbeidstegning, ta bilder, og så start workloggen, og ikke omvendt...... Dette er jo bare latterlig Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Skrue: Jo, jeg sitter på en p1 maskin som ikke tåler bilde programmet/xp Så jeg kan ikke gi update. Men blokka begynner og ta form, har fått 2 nippler 8mm. Beklager sen svaring, får penger 12 september, da kan jeg kjøpe cpu! Gleder meg som en gris til og få igang pcen igjen! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ok, da får vi vente og se litt til da. Håper du får fart i maskinen din snart! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hmm... 12. sep.. I dag er det 6. sep... Da er det 6 dager igjenn! *stolt* Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Vel, for og si det på en annen måte. Jeg får penger på Søndag 12/9-04 så må jeg få tilsent pakken og litt sånt Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Bestill litt før så du får penger og pakke samme dag, du trenger ikke penger når du bestiller (med mindre du kjøper med kredittkort). Ser bra ut dette, men syntes det er litt dumt med lite updates, har du ikke en venne eller noe som kan hjelpe deg med bilder? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Hvordan går det med cpu'en din? Har du bestilt den? Ser i allefall ut som om du har fått deg penger: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=297504&hl= Har så sinnsykt lyst til å se hvordan dette blir Trenger inspirasjon. Edit: Noen som har sett leif? Endret 14. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Edit: Noen som har sett leif? Nei OnT: Har du gjort noe? Har cpu'n kommet nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå