Gå til innhold

Vannkjøling / Messing blokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beklager Beklager, men for ikke update før helga tror jeg! Det kommer ann på om jeg får ny cpu da. Min gamle er ødelagt så nå sitter jeg på en p1 :sick: Skal se i helga ;)

Pcgutten (Takk for at dere er tolmodige :yes::p )

ja.. hvor blir den av..

Ja, hvor blir den av??

(Bare spørr ;) )

Lenke til kommentar

Du trenger vel strengt tatt ikke pc'en din for å lage blokka?

Er jo bare å jobbe og stå på mens du venter på at du får den i orden, og så smeller du til med en skikkelig update når pc'en din er fiksa ? :ermm:

Endret av Flames
Lenke til kommentar

Hm, pcgutten er jo tydeligvis på nett, så da bør det vel dukke opp noen bilder etterhvert! Om maskinen din er defekt pcgutten, så kan jeg ikke forstå at det skulle være vanskelig med bilder / update? Du har jo tydeligvis en som virker!

Synes oppriktig talt at dette begynner å bli litt merkelig, igjen. :hmm:

Lenke til kommentar

Skrue: Jo, jeg sitter på en p1 maskin som ikke tåler bilde programmet/xp Så jeg kan ikke gi update. Men blokka begynner og ta form, har fått 2 nippler 8mm. Beklager sen svaring, får penger 12 september, da kan jeg kjøpe cpu! :) Gleder meg som en gris til og få igang pcen igjen! :)

Lenke til kommentar

Bestill litt før så du får penger og pakke samme dag, du trenger ikke penger når du bestiller (med mindre du kjøper med kredittkort).

Ser bra ut dette, men syntes det er litt dumt med lite updates, har du ikke en venne eller noe som kan hjelpe deg med bilder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...