Gå til innhold

Vannkjøling / Messing blokk


Anbefalte innlegg

Hei igjen Pcgutten!

Jepp, planlegging er nøkkelen til suksess! Snakker av erfaring!

Veldig viktig å smøre godt når du borrer også! Lav hastighet på borret, men ikke så tregt at plexien smelter, derfor kjøling! Den blokken kommer til å kjøle bra nok. Det eneste er at den ikke kommer opp mot de aller beste. Hva så? Etter den første blokken du sikkert fått litt balast og vet hva som går og hva som ikke går til evnt. andre blokker.

 

pZion: Sklir ut allerde ser jeg! Ikke nevn alder noe mer. Det som har hvert diskutert er egentlig det samme!

 

Mvh

Magnus Kofoed

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil ikke gå for mye off topic men skal si noe jeg : Visst dere vil vite alderen kan dere for søren lese i profilen vel?? Er det skikkelig vanskelig det? jaja, fra nå av On-Topic!!

sorry meg får at jeg bryter on-topic men.. er det no rart at folk spør.. de tre siste sidene i den forige workloggen om vannkjøling handla jo bare om det om du var 11 år eller ikke..

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Ja, kansje. Men er det ikke ein annen tilkoblings dings på di viftene fra psu'ane? :hmm:

 

Angåene resizeing av bilder kan du lett gjør det i Microsoft Potho Editor > Bilde > Endre størrelse > Så på enheter bytter du til piksler > Så 400 på bredde, så kommer høyden av seg sjøl. :cool:

Det skal fungere bedere trur eg :thumbup:

Lenke til kommentar

Paint kan oxo fett brukes til rezizzzez bilder du vil. Finnes noe sånt som recize magic eller no som man laster ned og bare høtreklikker over bilder og velger hva man vil ha det til. Megaeasy...hadde jeg bare husket hva det het da.. :blush:

 

Dette blir sikkert bra...forutsatt at du får det til da! :thumbup:

Edit: Leifs... :ermm:

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar
Ja, kansje. Men er det ikke ein annen tilkoblings dings på di viftene fra psu'ane? :hmm:

 

Angåene resizeing av bilder kan du lett gjør det i Microsoft Potho Editor > Bilde > Endre størrelse > Så på enheter bytter du til piksler > Så 400 på bredde, så kommer høyden av seg sjøl. :cool:

Det skal fungere bedere trur eg :thumbup:

Jo det er nok annen tilkobling, men det går da ann å klippe over ledninger og tvinne sammen? (helst sukkerbiter eller lodding)

 

Btw, 80 mm vifter? Ta å kjøp to stk 120 mm ..

Lenke til kommentar

Det er kanskje vanskelig å få til, men du kan du jo prøve å integrere en temp måler så enten aluminiumen nært CPU core eller vannet som går ut fra kjøleblokken blir målt. Det er vel innebygget tempmåler på hovedkortet, men da kan du se om det er differanser eller lese av både CPU og vann ut temp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...