Makofoed Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hei igjen Pcgutten! Jepp, planlegging er nøkkelen til suksess! Snakker av erfaring! Veldig viktig å smøre godt når du borrer også! Lav hastighet på borret, men ikke så tregt at plexien smelter, derfor kjøling! Den blokken kommer til å kjøle bra nok. Det eneste er at den ikke kommer opp mot de aller beste. Hva så? Etter den første blokken du sikkert fått litt balast og vet hva som går og hva som ikke går til evnt. andre blokker. pZion: Sklir ut allerde ser jeg! Ikke nevn alder noe mer. Det som har hvert diskutert er egentlig det samme! Mvh Magnus Kofoed Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Jeg vil ikke gå for mye off topic men skal si noe jeg : Visst dere vil vite alderen kan dere for søren lese i profilen vel?? Er det skikkelig vanskelig det? jaja, fra nå av On-Topic!! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Jeg vil ikke gå for mye off topic men skal si noe jeg : Visst dere vil vite alderen kan dere for søren lese i profilen vel?? Er det skikkelig vanskelig det? jaja, fra nå av On-Topic!! sorry meg får at jeg bryter on-topic men.. er det no rart at folk spør.. de tre siste sidene i den forige workloggen om vannkjøling handla jo bare om det om du var 11 år eller ikke.. Endret 1. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 hva har det med saken og gjørr? visst de vil vite det ekstremt godt kan de jo lese i den andre worklogen! Men uansett On-Topic!! Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Når det er denne radiatoren som bråker sånn, kan man bruke en 80mm vifte på den? eller 2 gjerne? Syns den andre bråkte for mye Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Er det ikke ei 120mm*120mm di fleste bruker da? Stå på pcgutten, håper du får bra resultat! Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Jo, men jeg har ikke det Jeg har bare en masse 82mm vifter jeg finner i gamle PSU'er Så jeg håper jeg kan bruke de? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ja, kansje. Men er det ikke ein annen tilkoblings dings på di viftene fra psu'ane? Angåene resizeing av bilder kan du lett gjør det i Microsoft Potho Editor > Bilde > Endre størrelse > Så på enheter bytter du til piksler > Så 400 på bredde, så kommer høyden av seg sjøl. Det skal fungere bedere trur eg Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Paint kan oxo fett brukes til rezizzzez bilder du vil. Finnes noe sånt som recize magic eller no som man laster ned og bare høtreklikker over bilder og velger hva man vil ha det til. Megaeasy...hadde jeg bare husket hva det het da.. Dette blir sikkert bra...forutsatt at du får det til da! Edit: Leifs... Endret 2. august 2004 av Prnkstr Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ja, kansje. Men er det ikke ein annen tilkoblings dings på di viftene fra psu'ane? Angåene resizeing av bilder kan du lett gjør det i Microsoft Potho Editor > Bilde > Endre størrelse > Så på enheter bytter du til piksler > Så 400 på bredde, så kommer høyden av seg sjøl. Det skal fungere bedere trur eg Jo det er nok annen tilkobling, men det går da ann å klippe over ledninger og tvinne sammen? (helst sukkerbiter eller lodding) Btw, 80 mm vifter? Ta å kjøp to stk 120 mm .. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det er kanskje vanskelig å få til, men du kan du jo prøve å integrere en temp måler så enten aluminiumen nært CPU core eller vannet som går ut fra kjøleblokken blir målt. Det er vel innebygget tempmåler på hovedkortet, men da kan du se om det er differanser eller lese av både CPU og vann ut temp. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Bruker dig. termometer og tar proben inn i vannet i tanken Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 ah.. ser ut som dette blir et bra prosjekt. gleder meg til neste update.. kanskje jeg får noen tips til når jeg skal lage en egen blokk... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Kommet noe videre pcgutten? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 bare nevner at han skrev at det blir ny update på onsdag Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Jepp, regner med update på onsdags kveld Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Gleder meg til onsdag da Pcgutten: Du fekk til bildene, ja Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Stilig prosjekt! Du får det sikkert fint til for og vere din første vannkjøling. Men kva med og bruke en dimmer eller køyre dinna store vifte på 7 eller 5v da? Kor tjukk er foresten Aluminiums plat? Gleder meg til onsdag Ole-Johan Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Stilig prosjekt! Du får det sikkert fint til for og vere din første vannkjøling. bare nevner at dette er hans andre prosjekt.. det forige ble stengt av moderatoren.. husker ikke helt hvorfor Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 OFF TOPIC!! Olejohan: Blokka er 10mm tykk og skal ha 8mm plexi oppå seg. Er ikke så bra i dette temaet hva er en dimmer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå