Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Zedge.no en bortkastet side å bruke tiden på?

Anbefalte innlegg

zedge.no viser mange bra themes etc som man kan laste ned til telefonen via Wap/GPRS, men når det kommer til stykket er det overhodet ikke mulig å laste ned noe som helst ned og få det installert på telefonen. Dette må jo bare være norges største skryteside, uten å ha noe dekning for det. Tar jeg feil, så gi meg en hjelpende tilbakemelding?

Er det noen her som faktisk har lastet ned derfra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilder går jo kjempefint. Har hentet ned masse bilder fra Zedge, og så overført dem til telefonen, dog ikke via WAP. Men dersom man baserer seg på å laste ned en del via WAP, kan det bli dyrt. Dessuten tar det tid å komme seg inn på wapsiden, logge inn og alt det der. Da er det bedre å hente rett ned på PC, og så overføre derfra.

Tema har jeg ikke prøvd, men jeg ser i alle fall at det ikke går an å høyreklikke og "lagre mål som...". Dette burde vært mulig. Da kunne man lastet ned temaet på PCen, og så overført det til telefonene via kabel eller IR.

Lenke til kommentar

Balderx, hvilken telefon er det snakk om her? Siemens? Sony Ericsson? Ja, det kan vel ikke være så mange andre merker. I og med at du kaller det Themes, er det vel en Sony Ericsson du har. Right?

Er det Sonyericsson, kan du laste ned fra f.eks

esato.com

clubsonyericsson.com/en/index.shtml

Er det Siemens, kan du laste ned fra f.eks

club-siemens.net

siemensinfo.de

Lenke til kommentar

skjønner ikke helt hva du klager over. er nok bare du som ikke har klart å gjøre det som trengs. har overført og lastet ned det meste som er på zedge via wap. eneste du gjør er å finne det du liker, overføre til mine sider. går på wap.zedge.no. skriver inn bruker navn og sånt, går på mine sider der, og laster ned.

enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Vurderer å benytte meg av Zedge, men leste gjennom vilkårne til dem.

I vilkår nr 3.3 står det;

3.3 Brukeren samtykker til at markedsføring kan formidles ham ved hjelp av moderne teknologiske metoder, slik som for eksempel SMS, MMS, automatiserte telefonoppringninger, telefaks, elektronisk post og annet. Dette samtykket gjelder markedsføring fra både M-Quest og de som M-Quest eventuelt utleverer eller videreselger opplysningene til.

Blir dere ringt ned, evt mottar masse SMS, email fra dem, evt de de videreselger opplysningene til?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vurderer å benytte meg av Zedge, men leste gjennom vilkårne til dem.

I vilkår nr 3.3 står det;

3.3 Brukeren samtykker til at markedsføring kan formidles ham ved hjelp av moderne teknologiske metoder, slik som for eksempel SMS, MMS, automatiserte telefonoppringninger, telefaks, elektronisk post og annet. Dette samtykket gjelder markedsføring fra både M-Quest og de som M-Quest eventuelt utleverer eller videreselger opplysningene til.

Blir dere ringt ned, evt mottar masse SMS, email fra dem, evt de de videreselger opplysningene til?

Hei,

Jeg lurte bare på hvor du har lest dette? Veldig feilaktig informasjon du gir her. Dette verken står, eller har stått på Zedge og som beskrevet i privacy policy og terms of use, vil medlemsdata aldri bli misbrukt på noen måte. Medlemmer vil ikke motta nyhetsbrev såfremt de ikke selv har bedt om det og det eneste som eventuelt blir sendt av epost er viktig informasjon vedrørende oppdateringer og medemskonti etc. Zedge er, og vil være et trygt nettsted å bruke.

Hyggelig å høre at så mange av dere er fornøyde brukere av Zedge :)

Mvh.

Tagman

Team Zedge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...