Gå til innhold

Spørsmål M65 :)

Anbefalte innlegg

Siden ingen svarer i tråden nedenfor en plass,spør jeg her...

Har nettopp fått meg M65,så derfor et par spørsmål:

- Telefonen henger seg av og til,fikses dette ved neste SW?

- Hvilken kabel kan jeg kjøpe for å koble den til pc'en?

- Hvordan får jeg av kameralyden?

- Å hvordan i heiteste kan jeg få opp batterilevetiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telefonen henger seg; skal være løst med Software 08, som kom i forrige uke.

Kamera-lyden kan fjernes, dog på eget ansvar med en liten software-mod.

Original data-kabel til SX1 passer. :)

Batteri-levetiden er 1.5 døgn.. Deal with it.

Lenke til kommentar
Siden ingen svarer i tråden nedenfor en plass,spør jeg her...

Har nettopp fått meg M65,så derfor et par spørsmål:

- Telefonen henger seg av og til,fikses dette ved neste SW?

- Hvilken kabel kan jeg kjøpe for å koble den til pc'en?

- Hvordan får jeg av kameralyden?

- Å hvordan i heiteste kan jeg få opp batterilevetiden?

Sp 1: Keine Ahnung!

Sp 2: De fleste kabler fra og med 55-serien går greit.

Sp 3: Kameralyden kan ikke skrus av, slik firmwaren er ment å fungere. Men dersom man kobler til handsfree, vil lyden (inkl. kameralyden) lyde der i stedet for i telefonens høyttaler. Skal man ha den helt vekk, må man ty til diverse inngrep, som ikke støttes av Siemens, og garantien ryker nok samtidig. Årsaken til å ha kameralyden på, er åpenbar, men den er i høyeste laget. Telefonen nærmere skriker ut at her tas det bilde.

Sp 4: Etter et par ukers drift med hyppig lading, skal batteriet kunne yte mer. Det går også an å slå av visse funksjoner som trekker strøm (se andre svar på henvendelsen), som f.eks GPRS eller å redusere lysstyrken i displayet. Men hvor mye det hjelper, vet jeg ikke.

Mine råd er basert på råd jeg selv har fått eller lest på diskusjonsforumet til Club-Siemens.

Lenke til kommentar

man kan kjøpe all utstyr til siemens m65 på www.club-siemens.net (på shop- siden) kabelen der koster 29 euro(med frakt)..... ca 241 kr... det billigste jeg veit om for på norske sider koster de fra 248-549 (uten frakt) :thumbdown: så det er bare å velge hvor man vil ha det fra... jeg selv skal ha det fra club-siemens..... :whistle:

Lenke til kommentar
Telefonen henger seg; skal være løst med Software 08, som kom i forrige uke.

Kamera-lyden kan fjernes, dog på eget ansvar med en liten software-mod.

Original data-kabel til SX1 passer. :)

Batteri-levetiden er 1.5 døgn.. Deal with it.

1.5 døgn, :lol: hvor får du det fra, Standytiden er 300 timer.. Min varer en uke med lite bruk ( Tar telefonen, mottar sms og knipser litt ) da er GPRS og IR avslått!

MIDIA, du glemmer moms og toll ;)

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Batterilevetiden på min er i alle fall mer enn 1,5 døgn!! Etter 2 døgn måtte jeg lade, da hadde jeg brukt telefonen MYE! Både med gprs, irda, og alt sånt. Nå har det snart gått en dag, og batterstatusen er fortsatt full...

Tips: Skru ned displaylyset, man trenger da ikke 100% !! Jeg bruker 10% jeg. Skru av gprs og irda når dette ikke er ibruk. Og skru ned volum på de fleste ting, sett at du ikke trenger høye lyder (tunghørt...) - mye støy i bakgrunnen....

Ellers så kan kameralyden taes av, men dette er vel strengt tatt gjort på eget ansvar, og er vel ikke lovlig. Les i "siemens 65 serien"-posten (husker ikke helt hva den heter) på noen av de siste postene.. (kanskje den 100. siste?).

Lenke til kommentar
1.5 døgn, :lol: hvor får du det fra, Standytiden er 300 timer.. Min varer en uke med lite bruk ( Tar telefonen, mottar sms og knipser litt ) da er GPRS og IR avslått!

Da er det vel vedtatt, jeg er en litt-over-gjennomsnittet-snakker-menneske..

Ved min bruk varer M65 maks 1.5 døgn.... :( Og jeg bruker ikke GPRS eller IRDA mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...