Nismoo Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Siden ingen svarer i tråden nedenfor en plass,spør jeg her... Har nettopp fått meg M65,så derfor et par spørsmål: - Telefonen henger seg av og til,fikses dette ved neste SW? - Hvilken kabel kan jeg kjøpe for å koble den til pc'en? - Hvordan får jeg av kameralyden? - Å hvordan i heiteste kan jeg få opp batterilevetiden? Lenke til kommentar
jorg Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 henger seg opp?, aldri hørt om det... du kan kjøpe denne kabelen går ikke og skru av kamera lyd hvordan du kan få opp batteri levetiden?, dumt spørsmål gidder ikke og svare engang på det.... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Gratulerer med ny telefon Jeg har nettop bestillt meg en likedann selv Jo det går ann å skru av kameralyden. Jeg leste det i en tråd her på forumet. Hvis du leter litt finner du den sikkert Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Telefonen henger seg; skal være løst med Software 08, som kom i forrige uke. Kamera-lyden kan fjernes, dog på eget ansvar med en liten software-mod. Original data-kabel til SX1 passer. Batteri-levetiden er 1.5 døgn.. Deal with it. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 deaktiver gprs'en når du ikke bruker den. etter tredje ladding varte batteriet mitt i fire dager. Lenke til kommentar
toonarmy Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Siden ingen svarer i tråden nedenfor en plass,spør jeg her...Har nettopp fått meg M65,så derfor et par spørsmål: - Telefonen henger seg av og til,fikses dette ved neste SW? - Hvilken kabel kan jeg kjøpe for å koble den til pc'en? - Hvordan får jeg av kameralyden? - Å hvordan i heiteste kan jeg få opp batterilevetiden? Sp 1: Keine Ahnung! Sp 2: De fleste kabler fra og med 55-serien går greit. Sp 3: Kameralyden kan ikke skrus av, slik firmwaren er ment å fungere. Men dersom man kobler til handsfree, vil lyden (inkl. kameralyden) lyde der i stedet for i telefonens høyttaler. Skal man ha den helt vekk, må man ty til diverse inngrep, som ikke støttes av Siemens, og garantien ryker nok samtidig. Årsaken til å ha kameralyden på, er åpenbar, men den er i høyeste laget. Telefonen nærmere skriker ut at her tas det bilde. Sp 4: Etter et par ukers drift med hyppig lading, skal batteriet kunne yte mer. Det går også an å slå av visse funksjoner som trekker strøm (se andre svar på henvendelsen), som f.eks GPRS eller å redusere lysstyrken i displayet. Men hvor mye det hjelper, vet jeg ikke. Mine råd er basert på råd jeg selv har fått eller lest på diskusjonsforumet til Club-Siemens. Lenke til kommentar
MiDiA Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 man kan kjøpe all utstyr til siemens m65 på www.club-siemens.net (på shop- siden) kabelen der koster 29 euro(med frakt)..... ca 241 kr... det billigste jeg veit om for på norske sider koster de fra 248-549 (uten frakt) så det er bare å velge hvor man vil ha det fra... jeg selv skal ha det fra club-siemens..... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Telefonen henger seg; skal være løst med Software 08, som kom i forrige uke. Kamera-lyden kan fjernes, dog på eget ansvar med en liten software-mod. Original data-kabel til SX1 passer. Batteri-levetiden er 1.5 døgn.. Deal with it. 1.5 døgn, hvor får du det fra, Standytiden er 300 timer.. Min varer en uke med lite bruk ( Tar telefonen, mottar sms og knipser litt ) da er GPRS og IR avslått! MIDIA, du glemmer moms og toll Endret 31. juli 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Klyngve Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Batterilevetiden på min er i alle fall mer enn 1,5 døgn!! Etter 2 døgn måtte jeg lade, da hadde jeg brukt telefonen MYE! Både med gprs, irda, og alt sånt. Nå har det snart gått en dag, og batterstatusen er fortsatt full... Tips: Skru ned displaylyset, man trenger da ikke 100% !! Jeg bruker 10% jeg. Skru av gprs og irda når dette ikke er ibruk. Og skru ned volum på de fleste ting, sett at du ikke trenger høye lyder (tunghørt...) - mye støy i bakgrunnen.... Ellers så kan kameralyden taes av, men dette er vel strengt tatt gjort på eget ansvar, og er vel ikke lovlig. Les i "siemens 65 serien"-posten (husker ikke helt hva den heter) på noen av de siste postene.. (kanskje den 100. siste?). Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 1.5 døgn, hvor får du det fra, Standytiden er 300 timer.. Min varer en uke med lite bruk ( Tar telefonen, mottar sms og knipser litt ) da er GPRS og IR avslått! Da er det vel vedtatt, jeg er en litt-over-gjennomsnittet-snakker-menneske.. Ved min bruk varer M65 maks 1.5 døgn.... Og jeg bruker ikke GPRS eller IRDA mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå