WeeR Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Heisann! Noen som vet om noen bra online strategi spill? Tenker da gjerne på spill man bare spiller i browsern.. ikke flash Noe i likhet med www.cs-manager.com Takk for alle svar Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 vet ikke om dette er slikt strategi spill du mener, men www.norwegianmafia.no Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 http://games.swirve.com/utopia/ Utopia. Kjempe onlinespill. Spilte det i tre år. Bare pass på å ikke bli hekta som jeg ble. Det kan være ganske så altoppslukende når du kommer i et bra kingdom. Hadde på det meste 800 folk fra Utopia på ICQ lista mi. Det er utvilsomt det mest sosiale spillet jeg har vært borti, fått gode venner fra hele verden Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Utopia er GENIALT!! Var så utrolig hekta i ett par år, måtte bare legge det på hylla. Men vurderer å starte opp igjen nå... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Utopia er GENIALT!! Var så utrolig hekta i ett par år, måtte bare legge det på hylla. Men vurderer å starte opp igjen nå... Åssn kingdom spilte du i? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Husker ikke... Men vi hadde Magi som kingdom-theme. House of Abraxas var meg. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 vet ikke om dette er slikt strategi spill du mener, men www.norwegianmafia.no Lå lenge på topp5 når de 2 første rundene var igang.. Det tok helt overhånd, sto opp midt på natta hver eneste natt for å angripe folk osv.. Er bedre med spill med ting til fastsatte tider, som manager spill for eks, men kamper til spesifikke tidspunkt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 strategi å strategi --> Nukezone lett å lære og sa har du Gangsterhoodkonge spill, tar bare litt tid i begynnelsen på hver runde. Defcon 5 i liket med nukezone, men bedre syns eg. kommer raskt i gang her også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå