Mompen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg klarer ikke å bestemme meg. Jeg har veldig lyst på Spiderman 2 men er usikker. Kan noen overbevise meg om at jeg burde kjøpe et annet spill? På forhånd takk Lenke til kommentar
MeekoCore Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 .. kjøp et annet spill!!!! hVA DU LIKER VET IKKE JEG.. men ninja gaiden er driiitbra! -meeko Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 ALdri kjøp "spill/filmer" de er ALDRI og da mener jeg ALDRI bra! de blir bare kasta i butikken i all hast rett etter/før lanseringen av filmen. satts på Ninja gaiden eller noe annet! Lenke til kommentar
vizit Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 hørt at spiderman 2 er bra jeg ,det er som sjangeren gta.(men pc versjonen er til barn) Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 IKKJE kjøp spider man 2! Eg ville ha kjøpt ninja gaiden! ALdri kjøp "spill/filmer" de er ALDRI og da mener jeg ALDRI bra! de blir bare kasta i butikken i all hast rett etter/før lanseringen av filmen. satts på Ninja gaiden eller noe annet! Hva med Starwars? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jepp. Star Wars KotOR er etter min mening ett av (om ikke det) beste spillet på Xbox. Lenke til kommentar
vizit Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 jeg som har ninja gaiden er stolt av det! Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 ALdri kjøp "spill/filmer" de er ALDRI og da mener jeg ALDRI bra! Bare vent til Chronicles of Riddick, du Lenke til kommentar
Magus Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Både Ninja Gaiden og Spiderman 2 er veldig bra spill. Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Spiderman 2 blir fort kjedelig da...ninja gaiden er heftigere! Men finnes jo mange andre spill å vurdere også da, enn de to.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 vent heller litt og kjøp gta: san andreas når det kommer! Lenke til kommentar
simes Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Bare vent til Chronicles of Riddick, du Runna Chronicles of Riddick i dag. Fy farsken så bra! Var en glede å spille fra ende til annen. Litt kort etter min mening, men det er min egen feil. Når jeg først starter på et spill, spiller jeg det nesten konstant til jeg er ferdig.. Kotor gikk i ett i 25 timer (med søvn i mellom) og du kan jo bare tenke deg deler av sommerferien min på ungdomsskolen da jeg fikk meg Baldurs gate 2.. Uff, det var lange netter det.. Chronicles of Riddick var i alle fall BRA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå