Lanka Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Vet noen om tips til å mixe sanger? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Uhu? Utdyp en smule ... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) ikke gjør det, hvis du vil høre sanger som er sveiset sammen så skaff deg Pink Floyd's Dark Side of the Moon On the other side, det finnes mixe program til data'n... Traktor fks. Men eg er ikke særlig imponert over de... Endret 30. juli 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Hehe, utdype det litt? Jo, sånne sanger som er sveiset sammen med sånn scratching i mellom. Hvis dere skjønner. Sånn lp-plate som blir dratt fram og tilbake. Den lyden. Finnes det et program? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hehe, utdype det litt? Jo, sånne sanger som er sveiset sammen med sånn scratching i mellom. Hvis dere skjønner. Sånn lp-plate som blir dratt fram og tilbake. Den lyden. Finnes det et program? HÆÆÆÆ? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hehe, utdype det litt? Jo, sånne sanger som er sveiset sammen med sånn scratching i mellom. Hvis dere skjønner. Sånn lp-plate som blir dratt fram og tilbake. Den lyden. Finnes det et program? dvs. som e DJ som går over til en annen sang? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Kjøp 2 platespillere og noen plater... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Spurte jeg om platespiller eller? Les innlegget a. Program sa jeg. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Traktor er programmet du trenger. Funker meget bra, og er et av de få DJ-programmene som har en smule respekt blandt store DJer. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Fødselsdag: 17 September 1970 Nekter jeg å tro, men ontopic. Last ned prøveversjon(trial) av f.eks Ejay eller Magix Music Maker. Er sikkert noen "kule" lyder der. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Spurte jeg om platespiller eller? Les innlegget a. Program sa jeg. Vet noen om tips til å mixe sanger? Så ikke noe om program jeg... Endret 30. juli 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Hehe, utdype det litt? Jo, sånne sanger som er sveiset sammen med sånn scratching i mellom. Hvis dere skjønner. Sånn lp-plate som blir dratt fram og tilbake. Den lyden. Finnes det et program? Program ja.. Oki takker for svar Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hehe, utdype det litt? Jo, sånne sanger som er sveiset sammen med sånn scratching i mellom. Hvis dere skjønner. Sånn lp-plate som blir dratt fram og tilbake. Den lyden. Finnes det et program? Program ja.. Oki takker for svar HØØ??? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 atomix eller virtual dj som den nye er versjonen heter tror jeg nok vil hjelpe deg et stykke på vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå