t-paul Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Lurer på om den som skapte denne tråden mente O/S på IBM kompatibelt system/x86? Eller alle O/S uansett hardware? hehe.. :wink: Lenke til kommentar
eldacar Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 linux, ingen tvil pga. stabilt, open-source, gode server muligheter, lett, lærer mye nytt.... kjører winMe i tillegg, bare fordi i win har matrox G400 den lille ekstra muligheten til å kjøre i dvdmax mode (sender bare video ut tv porten). derfor ser jeg filmer i winMe, eneste grunn Lenke til kommentar
realace Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Hei! Mente XP pro var suverent helt til en idiot var inne å rota rundt i pc'en min.. De folka hos microsoft har jeg ikke mye overs for.. og ikke de som driver å bryter seg inn på folks pc'er heller! microsoft sa de hadde fikset feilen, men de har de aldeles ikke! Så hvis noen av dere kjører 2000 eller XP og IE så vær klar over at en kan logge seg på pc'en din når du er på en side med java... Blir så F****** Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Win XP Pro, siden det har alt win2k har + bedre kompatibilitet og ytelse. Vaffal for meg. Lenke til kommentar
nyk Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Jeg holder meg til det gode gamle Windows 3.11 Kødder bare jeg liker best win98se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå