Stig-Arne Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Men hvor gjør man av det røret når man ikke snakker i telefonen? Det er vel litt for stort for å ha i lomma er det vel ikke? Jenter kan jo bare ha det i veska da.. Men hva med guttene? Ryggsekk.. Jeg ville ha hatt en ryggsekk, og ordnet det slik at røret var lett tilgjengelig.. bare å strekt hånden bak og dratt fram ett rør, men spiral ledning seff, og snakket i vei.. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Kan jo bare nevne; Stresskoffert, seggebukse-lommer, gitarkasse, bærepose eller caddy Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Hva med å lage en "bæreveske" som ser ut som en gammel, bærbar NMT-telefon? Man kan ha et lite rom inni hvor man legger den vanlige telefonen sin, så styrer man hele greia via bluetooth på den bærbare. Noe slikt? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 MAO. Stresskoffert med blåtann=Genialt! Lenke til kommentar
robot Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Kan man høre mp3/radio i den? Tror ikke at man kan høre på mp3 med disse. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Huff, så synd Hvis man allikevell skal ha rør. Hvorfor ikke følge "trigger happy tv"s eksempel: HELLO!!!! Endret 31. juli 2004 av Apple Ståle Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Seriøst, den der fikk jeg lyst på... *Må ha!* Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Ingen som leser nyhetene på amobil eller Fancy greie, men ikke noe jeg vil ha med det første tror jeg..p800 er stor nok i seg selv Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Useriøst dog å snylte på Nokia navnet... Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 kan man bygge inn blåtann selv da? Hmm... det burde faktisk ikke være så innmari vanskelig... man trenger jo fortsatt bare en handsfree man kan slakte, bare at denne gangen må det være en bt-handsfree. Eneste som blir forskjellig er at denne gangen må man ordne så man får ladet den opp også. Lurer på om jeg skal bygge meg en slik en jeg; har jo en bt-hf jeg ikke bruker a. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hehe... Det her må være det råeste tilbehøret til en mobiltelefon Ganske heftig å dra frem en sånn en under en fest Lenke til kommentar
monstar Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Nice!, litt tungvint da men.. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 kan man bygge inn blåtann selv da? Hmm... det burde faktisk ikke være så innmari vanskelig... man trenger jo fortsatt bare en handsfree man kan slakte, bare at denne gangen må det være en bt-handsfree. Eneste som blir forskjellig er at denne gangen må man ordne så man får ladet den opp også. Lurer på om jeg skal bygge meg en slik en jeg; har jo en bt-hf jeg ikke bruker a. Send PM når du har klart det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå