Magnum p.i. Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Kom over noe morsomt mobiltilbehør. Pokia.com Endret 30. juli 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Dette er det mest IDIOTISKE tilbeøret jeg noen gang har sett!!! Poenget med en mobil telefon er vel at den skal være mobil og liten. Hvis du på død og liv må ha "rør-feelingen" kan de jo veksle plenty småmynt og bruke telefonkioskene. Men det var jo et artig påfunn. Men, de burde jo være trådløs og bluetooth basert. Det hadde vært kult det, dratt opp ett enkelt rør midt på gata og snakka HØYT. Garrantert oppsiktsvekende! Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Er det seriøst? jeg trodde det var kødd jeg! lol:p Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Ifølge itavisen så er visst retro ganske in for tiden. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Den kunne eg tenkt meg faktisk... Meget nostalgisk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Fy svarte, den var GENIAL. Haha, må ha ein slik altså. Er det elektronikk og greier inni der? eller er det berre eit vanleg røyr som er festa på ein plugg? Kanskje det er mulig å mekke heime Endret 31. juli 2004 av zeph Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg synes fortsatt den bør være trådløs Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Kjekt hvis du ikke har hustelefon og bruke en mobil som hustelefon. hehe. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Men hvor gjør man av det røret når man ikke snakker i telefonen? Det er vel litt for stort for å ha i lomma er det vel ikke? Jenter kan jo bare ha det i veska da.. Men hva med guttene? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Er jo ikke noe problem å lage et slikt rør selv hvis man har tilgang på en loddebolt og bittelitt kompetanse... Er bare å bygge om en handsfree slik at mikken og høyttaleren plasseres riktig inne i røret... burde ta svært kort tid. a. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 kan man bygge inn blåtann selv da? Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 jeg har hørt at de begynte å lage dete fordi noen syns det var litt flaut/rart å prate i handsfree (man ser jo ikke alltid om personer snakker med seg selv eller i handsfree:)) men jeg tror nok jeg fortsetter å løfte mobilen til øret.... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Men hvor gjør man av det røret når man ikke snakker i telefonen? Det er vel litt for stort for å ha i lomma er det vel ikke? Jenter kan jo bare ha det i veska da.. Men hva med guttene? Jeg ville hatt den i en enorm rompetaske. Kunne tenkt meg en modell med den gode gamle analoge televerket telefonen. Den som kom i rød, hvit, grønn og diverse andre farger jeg ikke husker. ALLE vet vel hvilken jeg mener. Endret 31. juli 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Beklager denne of-topicen. Men den rompetaska er RÅKUL! (Har en sekk i full størrelse) on-topic: Røret er jo mega-upraktisk sånn sett.... Lenke til kommentar
robot Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hahahaha. disse handsfreetypene var kjempemorsomme. Holderc på å le meg ihjel nå. :!: Lenke til kommentar
Even. Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 jeg tviler på at folk med "handsfree fobi" liker bedre å snakke i et telefonrør midt ute på gata....det ser jo mye dummere ut da. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Kan man høre mp3/radio i den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå