SEN Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Hei Jeg har et lite, men irriterende problem... Når jeg har brent to-tre cd-plater finner ikke brenner-programmet cd-brenneren lenger.. Dette skjer uansett hva slags brenne-program jeg bruker.. Det eneste som da hjelper er å slå av maskina, og ta ut strøm-ledningen.. Noen gode ideer?? Maskina er som følger: 1200 Mhz AMD 512 Mb DDR Ram Asusa A7A266 hovedkort Memorex 12/8/32X Brenner Pioneer Slot-In DVD-105 Radeon 64 Mb DDR VIVO IBM 60GXP 40 Gb Lenke til kommentar
SEN Skrevet 6. november 2001 Forfatter Del Skrevet 6. november 2001 Hmmm, ingen som har noen ideér? Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Ikke godt å si...hva med å prøve å oppgradere firmwaren på brenneren? Søk på brennernavnet på google.com eller no og se hva du finner. Kan lønne seg... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Formattere, formattere... Men du kan jo prøve firmware. Tar liksom litt mindre tid :razz: Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Det ser ut til at brenneren din har en termisk feil. Klag til leverandøren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå