kristoffer1989 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Jeg dro til elkjøp med min kaputte m55 og leverte inn den så spurte jeg når de fikk in s65 og de svarte 8 august altså littt over en uke... men da jeg gikk til spaceworld og spurte sa de at den ikke kom i august i det hele tatt pga en softwarefeil... hvem av disse burde jeg høre ppå?? det var forresten elkjøp og spaceworld på vinterbro... Redigert: Det står forresten august på siemens siden... Endret 30. juli 2004 av kristoffer1989 Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 -- I og med at det står august på siemens sin nettside er det ingen grunn til å tro noe annet. Den kommer nok i august. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 I expert bladet reklamerte de for den i dag..trur dew har den på expert i Trondheim.. Lenke til kommentar
GA Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jobber også i en spaceworld butikk, og det jeg fikk beskjed om her om dagen var at det var sw bug på noen av dem(bla noen eller alle de som skulle til norge). Om dette var en unnskyldnig for at de ikke får den i første parti eller om det stemmer aner jeg ikke... Men når vi får denne infoen må vi gå ut ifra at det stemmer! Håper for guds skyld dette er feil! Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 ja det håper jeg også..... fint med litt hjelp her for jeg ble veldig usikker.. offtopic: hvordan lager jeg qwote?? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Mpx har nå den på ubekreftet 4. august. Vi får se om det stemmer. Du lager quote ved å bruke quote knappen oppe til høyre. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Mpx har nå den på ubekreftet 4. august. Vi får se om det stemmer. Du lager quote ved å bruke quote knappen oppe til høyre. takk nå funka quwoten ja... takk for hjelpen....bare å vente på s65 nå da.... Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Bor du i Trondheim kan man dra og kjøpe den på Expert. Ringte i stad og de sa at de hadde den på lager! Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 S65 skulle komme inn på Expert´s hovedlager i dag. Dvs. den er i div. Expert-butikker tirsdag ca. Så lenge det ikke er kommet ny leverings-dato da. Men jeg ville faktisk ikke kjøpt den, skjermen er jo på nivå med den på SonyEricsson T610.... Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Men jeg ville faktisk ikke kjøpt den, skjermen er jo på nivå med den på SonyEricsson T610.... hva... stemmer dette... er den ikke på nivå med k700i sin a?? hva err oppløsningen på s65 da? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) S65 skulle komme inn på Expert´s hovedlager i dag. Dvs. den er i div. Expert-butikker tirsdag ca. Så lenge det ikke er kommet ny leverings-dato da. Men jeg ville faktisk ikke kjøpt den, skjermen er jo på nivå med den på SonyEricsson T610.... Hva er det du sier??? På nivå med SE T610 er den jo laaangtifra! Skjermen til S65 er jo en TFT skjerm med en oppløsning på 132 * 176 punkter. SE T610 har jo bare en svak STN skjerm med en oppløsning på kun 128 * 160 piksler! Skjermen til S65 er langtifra dårlig! Skjermen til S65 har jo også en fysisk størrelse som er like stor som f.eks N7610! Endret 30. juli 2004 av siggetheman Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Men jeg ville faktisk ikke kjøpt den, skjermen er jo på nivå med den på SonyEricsson T610.... hva... stemmer dette... er den ikke på nivå med k700i sin a?? hva err oppløsningen på s65 da? ikke hør på ''unzane'' han har ikke peiling på hva han snakker om... Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Men jeg ville faktisk ikke kjøpt den, skjermen er jo på nivå med den på SonyEricsson T610.... hva... stemmer dette... er den ikke på nivå med k700i sin a?? hva err oppløsningen på s65 da? ikke hør på ''unzane'' han har ikke peiling på hva han snakker om... TAKK!!! nå hjap du meg svert... Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Gå til amobil.no og søk på S65. Er de som har skrevet ett lite review av S65, og der skriver de, sort på hvitt, skjermen er på nivå med SE T610. Sorry, karer.. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Gå til amobil.no og søk på S65. Er de som har skrevet ett lite review av S65, og der skriver de, sort på hvitt, skjermen er på nivå med SE T610. Sorry, karer.. Tidlige prototyper av S65 brukte en slik dårlig skjerm, men det gjør jo selvfølgelig ikke den du får kjøpt i butikken! S65 HAR like bra skjerm som CX\M65. Sorry unzane slik er det bare... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Gå til amobil.no og søk på S65. Er de som har skrevet ett lite review av S65, og der skriver de, sort på hvitt, skjermen er på nivå med SE T610. Sorry, karer.. Hvor står det hen? Har du link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå