saboi Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 hvordan skal man klare den første bossen? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 PC eller konsoll? Eller... må jo være konsoll ettersom PC versjonen er så latterlig enkel og man får instrukser på hvordan man skal ta bossene :!: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Litt flaut å spørre ettersom jeg nettopp klarte spillet etter nesten 7t spilling... Men hvem var førstebossen igjen ? Lenke til kommentar
saboi Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 måtte bare si at spiderman 2 er den beste investeringa jeg har gjort på lenge. makan til fett spill skal du lete lenge etter. Helt sinnssykt bra gameplay og du blir avhengig av å svinge deg rundt i newyork Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 La Rhino komme løpende etter deg. Når hodet til Spider-Man blinker, trykker du B (for Xbox, husker ikke tasten på PS2). Trykk gjentatte ganger på A for å slå ham, men kom deg unna før han angriper igjen. Gjenta. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 måtte bare si at spiderman 2 er den beste investeringa jeg har gjort på lenge. makan til fett spill skal du lete lenge etter.Helt sinnssykt bra gameplay og du blir avhengig av å svinge deg rundt i newyork Absolutt enig Når det gjelder Rhino.. trykk på den knappen som aktiverer "spidersense" slik at du unngår slaget. Da vil Rhino bli svimmel fordi han snurrer rundt. Etter det så gi han et par slag. Gjenta dette rundt 5 ganger helt til helsen hans er tom Lenke til kommentar
Tullemannen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Hvordan kjøper man nye combos andre gangen? Endret 9. august 2004 av Galendur Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Samme sted- i Spidey Store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå