Gå til innhold

Yellowcard, og deres meninger?

ATi-Radeon

Anbefalte innlegg

Nei jeg har ikke hørt Fallout Boy. Om det faller i samme bås som Blink 182 og Yellowcard har jeg ingen intensjon om å høre på Fallout Boy heller. Om du vil ha fet punk bør du sjekke ut svenske Refused, spesiellt "The Shape Of Punk To Come"-albumet. For ikke å snakke om gode, gamle Ramones, Wire, eller nesten totalt talentløse, men likevel underholdende, Sex-Pistols.

EDIT: The International Noise Conspiracy er også litt fett. Eller en av mine personlige favoritter - Hardcoreemoskrålepunkrockmetalerene i The Blood Brothers.

Kom for øvrig på et band som ligner VELDIG på Yellowcard: New Found Glory.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har til dags dato ikke hørt et skikkelig godt punkband. De som skiller seg positivt ut er Misfits og Sum41. Misfits fordi de rett og slett har noen gode sanger, sistnevnte fordi de spiller enkel glad-musikk som er tidvis fengende.

Lenke til kommentar
Jeg har til dags dato ikke hørt et skikkelig godt punkband. De som skiller seg positivt ut er Misfits og Sum41. Misfits fordi de rett og slett har noen gode sanger, sistnevnte fordi de spiller enkel glad-musikk som er tidvis fengende.

The Sex Pistols er da virkelig et skikkelig bra punkband. Det er, som du nevner, The Misfits også.

Forøvrig er Dead Kennedys også meget flinke.

Lenke til kommentar
Yellowcard er Mye bedre en Blink182, blink182 har vell bare vært heldig og fått en masse status osv.. Yellowcard ligger MYE høyere en blink og resten.

Ta f.eks. Randy, svensk punk/rock på sitt beste. Heldivis noen som klarer å kombinere punk & rock.

Ville ikke ha brukt Yellowcard skiva til ølbrikke engang.

Lenke til kommentar
og ikke glem Amen!

Tror ikke jeg vil kalle Amen et punkband. De heller helt klart mer over til metal-siden. (som du nevnte :))

Et annet fint crossoverband er jo "Suicidal Tendencies", det gamle bandet til Metallicas nye bassegutt. :)

Lenke til kommentar
og ikke glem Amen!

Tror ikke jeg vil kalle Amen et punkband. De heller helt klart mer over til metal-siden. (som du nevnte :))

Et annet fint crossoverband er jo "Suicidal Tendencies", det gamle bandet til Metallicas nye bassegutt. :)

Punkmetal kaller de det selv..

Eg kaller det metal med punk attitude :)

Lenke til kommentar
Hei, jeg er et stort fan av Yellowcard har alle cdene deres osv..

Nå lurer jeg på hva dere syns om de, eller er jeg den eneste??

Mine personligefavoritter er: Ocean Avenue, Only once, Breathing, belive

og Powder sikkert felere men kommer ikke på flere i farta

www.yellowcardrock.com

edit: retta opp url.

du er ikke den eneste nei. jeg hører mye på de

topp 5:

1.Way away :w00t:

2.Breathing :w00t:

3.Everywhere :thumbup:

4.Empty apartment :thumbup:

5.Miles apart :thumbup:

(yellowcard er MYE bedre enn blink 182) :thumbup:

Lenke til kommentar

Tja, får vel si det samme som alle andre da; "Hørt det før!".

Ikke musikk jeg kunne hørt på til vanlig, selv om jeg hører en del på punk.

Ting som er verdt å få med seg:

Avail

Randy

Bloodbrothers

Millencollin

Misfits

NOFX

Dette pga. geniale tekster, bra musikk og at jeg har spesielle hendelse knyttet til 3 av de. :p

Btw, like _ikke_ fiolin (mis)bruken, passet ikke inn i det hele tatt i mine ører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...