Gå til innhold

Yellowcard, og deres meninger?

ATi-Radeon

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er et stort fan av Yellowcard har alle cdene deres osv..

Nå lurer jeg på hva dere syns om de, eller er jeg den eneste??

Mine personligefavoritter er: Ocean Avenue, Only once, Breathing, belive

og Powder sikkert felere men kommer ikke på flere i farta

www.yellowcardrock.com

edit: retta opp url.

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, logoen som du har i avtaren regner meg med at er deres. Stilen på den var lik veldig mange NuMetal band...

EDIT: brukbar musikk , men når det kommer til punk så fortrekker eg Amen.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

K J E D E L I G new-punk, som vi har hørt trehundreogørten ganger før. Eneste som gjør det noe særegent er elektrofiolinen, desverre legger den ikke noe positivt element til musikken, derimot ekkel hvinete, grøsstygg lyd.

Min mening, i hvert fall. :shrug:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Det som er litt tøft med de at de lager sangen som skjer og det er ikke mange punkrock band som gjør. f.eks Powder, laga de til en kompis som dødd av overdose og sangen Belive vart laga til 11september og så har vi Onlyonce som ble laga i sammenheng med da kjæresten til vokalisten slo opp osv.. det vill si at tekstene er en del bedre en de andre Punkrock banda.

Lenke til kommentar

Det er mange (cheap)numetall ala. Linkin Park som synger om at dama slo opp.. Og eg vet ikke en gang hor mange band som synger om 11 sep.

Amen synger om hvor fucked up samfunnet er, vil si at det er skiggelige tekster...

Yellowcard har ihvertfall ikke punk-attitude, akkurat som Avril. Eg vet om mange punk band også band som ikke spiller punk med punk attitude som har betydelig bedre tekster...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
de fleste punkrock banna har vell samma stil alle,

Noen er gode, andre er dårlige. I mine øyne faller Yellowcard i bunnen av dårlig-bunka. New-punk-sounden er generellt sett helt lik, det stemmer, men det er da noen som skiller seg positivt ut, Yellowcard er ikke i den sjangeren.

men det unike er at de har med Fiolin til, det passer faktisk j***** bra. HalTan ta og bare hør og si din skikkelige mening..

Hvordan kan du anta at jeg ikke har hørt? Det er klart jeg sier min skikkelige mening! Hvorfor skulle jeg si noe annet enn "min skikkelige mening"? Jeg har hørt mye (alt for mye) av Yellowcard. Har en kamerat som digger de, akkurat som du gjør.

Ikke fortell meg hva som er min mening.

men for all del. Kos deg med musikken du liker.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

vel... Blink er ihvertfalll elendig... ser klare og tydelige likheter mellom dem..

men de er bedre enn Blink, de skal de ha!

og de andre har eg ikke hørt om... hører egentlig ikke så mye på punk

EDIT:Alså, musikken deres fenger... men man blir så fort lei :shrug:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Jo jeg tåler det, men jeg vill bare at dere skal se at de skiller seg litt ut i fra de andre; atars, fallout boy, blink osv..

Det at de skiller seg ut fra den definitivt mest elendige kommersielle punksuksessen noen sinne (med unntak av Travis Barker) er ikke noe å juble i taket for.

Lenke til kommentar
Jo jeg tåler det, men jeg vill bare at dere skal se at de skiller seg litt ut i fra de andre; atars, fallout boy, blink osv..

Det at de skiller seg ut fra den definitivt mest elendige kommersielle punksuksessen noen sinne (med unntak av Travis Barker) er ikke noe å juble i taket for.

siden du hører på punkrock så lurer jeg på om du har hørt om Fallout Boy?

Hva syns du om de, de er også en av de bandene jeg liker..

Har en stor liste over punkrock band men når de fleste er Amerikanske kan vi i norge få lov til å sleppe frem noe?

all friday er norsk punkrock gruppe i fra halden ( wwwallfriday.com trur jeg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...