-imen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg kjøpte en 7610 på komplett.no for 1 uke siden. Til min skrekk og gru så oppdaget jeg to døde pixler. Den ene er blå hele tiden og den andre blinker blått som er utrolig irriterende! De vises når enkelte farger er på skjermen, for eksempel sort og lilla. Er det noe jeg kan gjøre for å få bort de døde pixlene? Eller kreve at de skal reparere den? Lenke til kommentar
nivve Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg fikk nettopp min 6600 tilbake pga 2 døde pixler. Ansatte på Expert sa at når den har to døde pixler skal den repareres. Men Anovo (de som reparerer telefonene for Expert) skrev "Skjermen reparert på goodwill." Var de vennlige når de gjorde det som kreves av dem? :b ..regelen mener jeg er: 2-4 døde pixler+plasseringen av dem = ny skjerm. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg fikk nettopp min 6600 tilbake pga 2 døde pixler. Ansatte på Expert sa at når den har to døde pixler skal den repareres. Men Anovo (de som reparerer telefonene for Expert) skrev "Skjermen reparert på goodwill." Var de vennlige når de gjorde det som kreves av dem? :b ..regelen mener jeg er: 2-4 døde pixler+plasseringen av dem = ny skjerm. nja det kommer også ann på produsent nokia sier 3 før bytte av skjerm siemens bytter ved en er ikke sikker på andre merker Lenke til kommentar
-imen Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Hvis det er virkelig er et problem over hvor mange pixler som skal være døde før det er snakk om bytte av skjerm så har jeg fremdeles angrefristen. Blir bare så utrolig irriterende å levere tilbake mobilen og så kjøpe ny igjen. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hvis det er virkelig er et problem over hvor mange pixler som skal være døde før det er snakk om bytte av skjerm så har jeg fremdeles angrefristen. Blir bare så utrolig irriterende å levere tilbake mobilen og så kjøpe ny igjen. Prøv å ta kontakt med komplett. Kanskje de går med på å bytte, ellers har du jo som du sa angrefristen. Klarer du ikke leve med 1 død piksel så benytter du deg av den. Lenke til kommentar
-imen Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Hvis det er virkelig er et problem over hvor mange pixler som skal være døde før det er snakk om bytte av skjerm så har jeg fremdeles angrefristen. Blir bare så utrolig irriterende å levere tilbake mobilen og så kjøpe ny igjen. Prøv å ta kontakt med komplett. Kanskje de går med på å bytte, ellers har du jo som du sa angrefristen. Klarer du ikke leve med 1 død piksel så benytter du deg av den. Det er to døde pixler. Den ene er veldig svak og den hadde jeg klart å ignonert hvis det ikke hadde vært fot den andre som blinker klart blått og det er det som er så utrolig irrterende. Hvis ikke den hadde blinket så kunne saken vært en annen. Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det har kommet en død pixel på 7610en min.. Har jeg krav på erstatning da?? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Erstatning for hva da? Nei, du har nok ikke krav på noe som helst. Du kan prøve å se om du kan få byttet den, men spørs vel hvor lenge du har hatt den? Men krav på å få en ny, eller kompensasjon kan du bare glemme. Men ta den med dit du kjøpte den, kanskje de er villig til å la deg bytte til en ny. Men ikke ha for høye håp. Lenke til kommentar
-imen Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Du har nok ikke krav på erstaning nei. I instruksjonsboken på FAQ's så står det at det er normalt med døde pixler på slike skjemer. Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå