Simen1 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg har litt problemer med firefox og forumet. Dvs. det meste fungerer greit, men når jeg skal skrive meldinger og trykke på knapper som Bold, italic, linker, bilder, smileys osv helt på slutten av posten. I I.E. funger dette mye bedre. Der kan jeg sette inn en spiley midt i posten, eller markere et ord og trykke Bold for å utheve det. Hvordan retter jeg opp dette irritasjonsmomentet? PS. Det hjelper ikke å oppdatere til nyeste versjon. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 BBCode-plugin gjorde hverdagen bedre for min del iallefall. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Derfor bruker jeg I.E. til andre alternativer fungerer like bra på alle internettsider og tjenester. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 BBCode-plugin gjorde hverdagen bedre for min del iallefall. Det funket dårlig her .. selv etter å ha lukket og åpnet firefox. Får prøve å restarte PC'n også. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Du vet at det legger seg som en ekstra meny når du høyreklikker i "skrivefeltet"? Det har det ingen innvirkning på knappene for formatering over innlegget (B, I, U , CODE, LIST) osv. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Du vet at det legger seg som en ekstra meny når du høyreklikker i "skrivefeltet"? Det har det ingen innvirkning på knappene for formatering over innlegget (B, I, U , CODE, LIST) osv. Takk Nå får jeg til! Dette er i hvertfall bedre enn ingenting. (altså fortsatt ikke fullt så bra som det var i I.E.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå