LiaLoco Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Kan vi stole på USA, etter de har mørbanka, voldtatt, diskreminert, irakiske fanger? Kan vi stole på USA, etter alle de falske løgnene dems? Dem sier at det finnes atomvåpen og bla bla bla......nå har det gått over to år, så har de ikke ennå funnet noe? Jeg tror at de angrep Irak, for alt oljen de hadde, USA var sulten, de ville ha mer. Dette var bare EN LITEN DEL, av det jeg har å si som jeg misliker med USA Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Nei, ihvertfall ikke blindt... Endret 30. juli 2004 av TLZ Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 hoho *glede seg til USA fanboysene kommer* Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 jeg stoler det amerikanske folk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Vel...min tillit til USA sånn for øyeblikket er kanskje ikke den største akkurat. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Vi kan ikke stole på USA, vi kan ikke stole på Norge, vi kan ikke stole på Russland, vi kan ikke stole på Kina, vi kan ikke stole på Spania, vi kan ikke stole på Island ... and the list goes on. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Vi kan ikke stole på USA, vi kan ikke stole på Norge, vi kan ikke stole på Russland, vi kan ikke stole på Kina, vi kan ikke stole på Spania, vi kan ikke stole på Island ... and the list goes on. Amen Ta alt med en klype salt. Informasjon blir, og har alltid blitt, manipulert til å tjene formidlerens formål. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Du er korka, USA sa aldri at Irak hadde atomvåpen. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hva med et protesthopp? 40-50 meter er en fin høyde. Det er forøverig meget positivt at flere amerikanske idrettsutøvere har blitt avslørt for doping. Slikt liker vi ikke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Du er korka, USA sa aldri at Irak hadde atomvåpen. Nei men biokjemiske våpen.. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jepp det stemmer. Men kjemiske våpen har man funnet. Om ikke i store mengder. Biologiske har man ikke sett noe til nei. Men for å si som John Kerry "We might still find wmd". Tidligere i år gravde man frem to mig-jagere pakket i plast opp av sanden, hvem vet hva mer som finnes i Irak. Jeg sier meg enig med John Kerry. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Sammenlignet med Sovjet, Nazi-Tyskland, Det britiske imperiet, Det spanske imperiet, Det arabiske imperiet under kaliffene og Romerriket, for å ta noen eksempler fra siste to tusen år, er USA en vennlig supermakt som i liten grad dytter sine mindre naboer (i vår globale tidsalder er alle land naboer...) rundt. Som imperium foretrekker de å herske ved hjelp av Coka Cola og McDonalds heller enn militærmakt. Nesten alt vi vet om amerikanske soldaters overgrep i Irak og hvordan disse kan knyttes til ordre gitt fra høyere hold stammer fra amerikanske media. Amerikanske media er av de mest kritiske til sitt eget i land i historien. Vi kan stole på at den amerikanske staten, som alle andre stater, vil fortie og fordreie sannheter for å beskytte seg selv, men jeg tror også vi kan stole på at det amerikanske samfunnet i større grad enn noe annet samfunn før dem, får disse fortielsene og fordreielsene frem i lyset og diskuterer dem. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Du er korka, USA sa aldri at Irak hadde atomvåpen. Jeg håper ikke den var rettet mot meg, for da tar du feil. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Men for å si som John Kerry "We might still find wmd". Jeg mener nokså bestemt å huske at man påsto å ha den eksakte lokasjonen, samt håndfaste bevis på at det finnes WMD i Irak før invasjonen. Uten at vi skal ta den debatten nå (jeg gidder ikke å kjøre repriserunde, i hvert fall), så må jeg få sagt at det at man "KANSKJE" kan finne WMD rettferdiggjør argumentet om at de "finnes". Lenke til kommentar
alexf Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Støtter baldviking her, men vil bare påpeke at selskapene du nevner er privateid, og har lite med USA - som stat - å gjøre. Men å "amerikanisere" verden, det gjør de. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Uansett om de nå finner WMD bryr jeg meg ikke, de sa jo faen meg at de visste hvor våpna var Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Sammenlignet med Sovjet, Nazi-Tyskland, Det britiske imperiet, Det spanske imperiet, Det arabiske imperiet under kaliffene og Romerriket, for å ta noen eksempler fra siste to tusen år, er USA en vennlig supermakt som i liten grad dytter sine mindre naboer (i vår globale tidsalder er alle land naboer...) rundt. Som imperium foretrekker de å herske ved hjelp av Coka Cola og McDonalds heller enn militærmakt. Som f.eks i Indonesia, Chile og de andre Latin-Amerikanske landene? Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Uansett om de nå finner WMD bryr jeg meg ikke, de sa jo faen meg at de visste hvor våpna var LOL, og saddamittene påstår dem ikke holder med Saddam? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 [...] Se der var et bra innlegg. (Nesten) helt enig. :-) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Uansett om de nå finner WMD bryr jeg meg ikke, de sa jo faen meg at de visste hvor våpna var LOL, og saddamittene påstår dem ikke holder med Saddam? Dette var jo sannelig å holde med Saddam Jeg mener, selv om de finner WMD nå, kan det vel umulig være noen de visste om på forhånd? Og hvorfor brukte ikke Saddam dem når USA invaderte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå