Gå til innhold

19" lcd skjerm


leddja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
froebe: Hvor kjøpte du 193P? Er en utrolig stilig skjerm.

Jeg kjøpte faktisk min hos Dell. Jeg har en konto der, og benyttet denne i dette tilfellet. Når jeg bestilte skjermen, hadde de den på lager hos Komplett også. Jeg ser at den fortsatt er i utvalget hos Komplett, men med ubekreftet 29 stk 2004-08-26. Det ser forøvrig ikke ut til at noen av webshoppene har den inne for øyeblikket (produktguiden).

 

Forøvrig er skjermen alldeles nydelig :yes:

Lenke til kommentar

Etter det jeg kan lese så må jeg betale momsen når skjermen kommer til norge. Er usikker det med toll. Jamfor:

 

http://www.toll.no/tariff/kap/HS85.HTM

 

85.28

Mottakere for fjernsyn, også med innebygde radiomottakere for kringkasting eller med apparater for opptak eller gjengivelse av lyd eller videosignaler; videomonitorer og videoprojektorer.

 

- mottakere for fjernsyn, også med innebygde radiomottakere for kringkasting eller med apparater for opptak eller gjengivelse av lyd eller videosignaler:

 

- - for farger:

 

 

Er det ikke toll :w00t:

 

Men:

Til trådstarter vil jeg si at vil du spille CS og andre FPS OG er kravstor må du ha skjerm med lav respons tid... Så du får vurdere utav egen pengebok hva du vil ha...

Lenke til kommentar
Nei, pixlene "flyter i hverandre". Tenk deg at du har et bilde på 5x5 pixler som skal vises på en skjerm som kan vise 3x3 pixler.

Det blir jo omvendt. En 17 lcd-skjerm har, som sagt, en nativ oppløsning på 1280x1024. Når man da bruker en lavere oppløsning vil bildet bli strukket ut.

 

Så sammenligningen blir: "Tenk deg et bilde på 3x3 piksler som skal vises på en skjerm som kan vise 5x5 piksler".

 

Jeg har Nec 1760NX, og når jeg spiller i f. eks. 1024x768, synes jeg bildet er bedre enn da jeg spilte i samme oppløsning med min gamle LG 99G crt-skjerm. Så i spill vil man ikke merke noe særlig til at bildet er utstrukket (ihvertfall jeg gjør ikke det), men i windows når man leser tekst er det en annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...