king_pedersen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Vil ikke ha noen diskusjon, men lenge sia jeg har blitt oppdatert i dataens verden, så jeg lurer på hvilke av disse som er best? er det noen ordentlige tester av disse? Må ha svar snarest, vurderer å bestille idag! Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Bla noen sider tilbake her i forumet, det er diskutert ihjæl... Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) lurer også på om hvordan, man aktiverer de siste pipelinsene på VIVO kortene, må man hardmodde eller kan man softmodde det? og hvis man skal kjøpe 6800GT, hvilken versjon? er masse forskjellige navn og store prisforskjeller! Edit: denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300440&cks=SER er jo SVIN dyr, er den noe merkelsesverdig bedre en denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300895&cks=SER ??? Endret 30. juli 2004 av king_pedersen Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Trenger bare softmodde X800 Pro VIVO for å få 16 pipelines Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 så man flasher kortet med XT biosen? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jepp! Det er en egen tråd (kanskje flere) om akkurat dette. Les om det her. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 takker, gleder meg til jeg får det, HVIS jeg kjøper det da, men akkurat nå ser det ut som det blir til det ja! Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Lurer på om jeg ikke skal ha et selv også. Skaffet gjennom hjemme-PC avtale Lenke til kommentar
TJ Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Mister du garantien hvis du softmodder X800PRO@XT? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg tror det. Men de kan vel ikke se om du har rotet med BIOS'en om du sender det inn igjen, dersom du installerer den originale først. Problemet er at du kanskje ikke får gjort det dersom du faktisk får problemer med kortet. Lurer på om de kan sjekke det dersom det er helt kaputt. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg tror det. Men de kan vel ikke se om du har rotet med BIOS'en om du sender det inn igjen, dersom du installerer den originale først. Problemet er at du kanskje ikke får gjort det dersom du faktisk får problemer med kortet. Lurer på om de kan sjekke det dersom det er helt kaputt. Selvom kortet nesten er dødt, kan du flashe tilbake bare du har et PCI skjermkort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå