blacktower Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 TEST: AOPEN XC Cube EY65 Den store hvite boksen går en usikker tid i møte. Barebones er det som gjelder. Vi har sett nærmere på AOpens smekre bidrag til SFF-verden: XC EY65. Les artikkelen her Lenke til kommentar
F1_4 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Når skal dere bli mer objektive i stedet for personlige når dere gir pluss og minus på produkt tester? - Vi vil ha dem enda stillere! Trekker dette liksom ned på produktet? Dette kunne jo stått som en kommentar i stedet synes jeg. Ellers bra test. Mvh, Rune Endret 30. juli 2004 av ru-barma Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Fin test, og flott at det er lagt inn så mange "forstørrbare" bilder. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Er ikke 255 MHz FSB ganske bra for en SFF boks? Endret 30. juli 2004 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Jo, for all del. Men, de to forrige Intel-baserte boksene vi testet klarte nesten 300 MHz, så da skryter vi ikke så mye denne gangen. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 AOpen kommer godt ut av sin SFF-debut. Hva mener dere med SFF-debut? Jeg har da hatt XC Cube EZ65 i over 8 måneder. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Når skal dere bli mer objektive i stedet for personlige når dere gir pluss og minus på produkt tester? - Vi vil ha dem enda stillere! Trekker dette liksom ned på produktet? Dette kunne jo stått som en kommentar i stedet synes jeg. Ellers bra test. Mvh, Rune hele poenget med +- systemet er at man i større grad skal kunne velge selv vilke argumenter forfatteren har tatt med, man vil legge vekt på eller avskrive... slik at en kontant terning avgjørelse ikke bestemmer ditt inntrykk...hvis du ikke mener at lydnivået fortjente å være ført opp som en minus...ignorer det... husk også at slike kommentarer og vinklingen av den (negativ), vil være med på å la produsenter vite hva de må forbedre i neste produkt...jeg vil iallefall ha en stillere SFF PC, vil ikke du?... Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Tar jeg ikke feil så er SilentTek integrert i HK? Men har de HyperTransport da? Og hva er EzRestore? Leste no om det på en side... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå