Nemesis86 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg skal flytte på hybel i Trondheim og trenger å vite hvem som er den beste leverandøren innenfor adsl. Jeg har ikke tenkt å installere hustlf. Noen forslag? Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg skal flytte til Bergen for å studere, og jeg lurer selv på dette. Jeg har hørt lovord om nextgentel, så det ligger nok an til å bli valget mitt. Men det jeg lurer mest på er hva jeg må ha på forhånd. Jeg har bare dial-up tilkobling her jeg bor nå, og jeg vet ikke noe om hvordan ADSL virker. Jeg har egen leilighet (selveie) men den ligger i et større hus, og er en del av et bofellesskap. Er det noe jeg trenger klarert fra bofellesskapet før jeg kan installere ADSL? Trenger jeg telefonlinje? (jeg tror det er analog telefonlinje til leiligheten min, men jeg har ikke noe telefon abbonement). Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) jeg sitter på NGT og er kjemefornøyd angående Tlf så er dette ikke et krav men du må ha fysisk linje (kable) inn i huset med ngt er det en ruter som kan kreve litt config men dette er en grei sak http://www.relativt.net/ for info om ngt sine rutere EDIT: LEIF eg hater deg Endret 30. juli 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 NGT har bra båndbredde. Tidligere fikk du også 2mbit til en rimelig penge dersom du studerte på NTNU. Selv sitter jeg med Telenor, fornøyd med ping og hastighet. Bestem selv. Du blir fornøyd likevel. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Catch, dersom lav ping er viktig for deg. Har selv Telenor, og de har ikke så verst ping de heller. Prisen er heller ikke så ille: 609,- pr mnd uten tlf for 2048/256. Pluss at linja er dønn stabil. NGT har jeg ingen erfaring med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå