Laibach Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 har innstalert nytt os på ny disc og skulle gjerne fjernet det gamle os'et men widows nekter å formatereden gamle os partisjonen Hjelp!!! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Fjern det gamle fra c:\boot.ini, og fjern mappa. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Fjern det gamle fra c:\boot.ini, og fjern mappa. hvor gjør jeg det? [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(1)partition(1)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(1)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect dette står hva skal jeg fjerne? Endret 30. juli 2004 av Laibach Lenke til kommentar
Folo Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect Denne skal du fjerne, er du usikker setter du bare timeout=0 , så kan du redigere den ved en senere anledning. Du fjerener den installasjonene som ikke er default, da jeg antar at det er den gamle. Endret 30. juli 2004 av Folo Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 fungerer fortsatt ikke noen flere forslag? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 du kan ikke formatere den partisjonen som os ligger på inne i windows.. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 det er ikke det os som jeg bruker må jeg gjøre det i bios? hvor gjør jeg det? Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Ingen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 leste den første posten igjen.. du kan ikke fjerne ett av de to os'ene.. du må fjerne begge! flytt disken over i en annen pc som. sett disken osm slave og formater inne i windows der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå