Mr.Sparkle Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Får følgende melding når jeg prøver å oppdatere: The product key used to install Microsoft Windows may not be valid. For more information about why you have received this error message, and steps you can take to resolve this issue, please visit How to Tell. Hva gjør jeg? Og før noen spør, jeg har ikke original windows Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Du lurer på kvifor Windows Update ikkje virker når du har piratkopiert Windows? Den CD-Keyen din virker ikkje med Windows Update, ergo du kan ikkje oppdatere. Kjøp Windows om du vil oppdatere. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hehe.. enkelte folk, altså. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 At folk ikke enda har forstått at hw.no sitt forum ikke er et warez forum. Må en på død og liv fikse opp i slike problemer, så besøk dertil egnede steder. Det er ikke så vanskelig å finne ut av, om en kan en smule engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå