dabear Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Har googla meg halvt i hjel nå, men finner ikke noen xforms plugins til opera eller firefox (xforms er kun working draft enda da kanskje det som gjør det?), noen som har snubla over noe slikt? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Nei vel da Edit2: Men det er da vitterlig snakk om plugins? Det har da mer med programvare enn programmering - WDS å gjøre? Endret 30. juli 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Mr.Berg: Jeg er ikke helt sikker på om du vet hva XForms er. http://www.w3.org/TR/xforms/ Trådstarter: Jeg tviler sterkt på at noe sånt har blitt sluppet ut. Det kommer når det kommer. (BTW: Ryktet sier at det kanskje kommer til våren) Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Kanskje formsPlayer er det du er ute etter? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 jepp, men en versjon til firefox eller opera hadde vært best. Bruker ikke gamle og utdaterte nettlesere.. Lenke til kommentar
N* Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) hva er egentlig xforms? jeg spør fordi den ene linken er lilla.. som antagelig betyr at jeg har klikket på den og lastet det ned men jeg vet eller husker ikke hva det er. edit: ja det sto visst litt lenger ned på siden men sier meg ingen ting da Endret 30. juli 2004 av N* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 alt til sin tid.... Firefox er som regel den nettleseren som først får støtte til nye ting (for eksempel CSS3), så du trenger absolutt ikke å forhaste deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå