Gå til innhold

BETA fisk vil ha kritikk


Anbefalte innlegg

:dontgetit:

 

hmm, det virker egentlig som folk flest var mest fornøyd med fisk 1..

huskeliste til fisk nr.3:

 

*få tilbake fisken (ja den var der)

*ny font i innhold

*større skrift i innhold

*få bedre skille mellom menyen (internt i den) og resten

*finne/lage bullets (nå som jeg vet hva det er:)

*finne/lage noen fine bobler i header

*se om vi kan få et finere skille mellom innhold og resten

*tror jeg lager den mer likk fisk nr.1

*men kan jo alltids prøve å ha et "rutenett i header, som blir mer og mer tydelig mot høyre, for å få siden mer midtstilt

*noe mer?

---

ny idè:

hva med å lage hele siden med litt undervanns layout?

med sjøgress på bunnen, en fisk eller to, litt bobler ++?

 

PS: får ikke en ordentlig header, siden jeg ikke kan og lage det, i med at jeg er newb i PS..

 

PSS: takk for all hjelp! :thumbup:

Endret av LordZyfeX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye bedre! Men, liker fortsatt ikke --------- i menyen, og den bløte skillelinja mellom meny og innhold synes jeg ikke passer helt.

STOR, bløt font i innholdsbiten, hva med å sette den til 11px uten antialiasing så vi får se hvordan den kommer til å ta seg ut på nettet?

Mangelfull header - blir stusselig med bare plain tekst.. Slagordet under header.. Tja, hva skal jeg si? Ta det bort? ;)

 

Bullets i menyen: Litt for klint inntil menyelementene.. Og mens jeg ser på menyen: prøv en anelse større tekst der.. Menyteksten er mindre enn innholdsteksten, og det ser ikke pent ut..

 

Hva med å gjøre litt mer ut av quote of the day? Annen bakgrunnsfarge og farge på teksten eller noe, slik at den skiller seg ut litt mer?

 

+ Prøv med litt mer bobler og kanskje en fisk til, det var skikkelig tøft!

 

Til sist, copyright-notis med en skillelinje på hver side.. Blir til det første jeg legger merke til fordi det er den som skiller seg mest ut fra designet. En slik notis anbefaler jeg å skjule iallefall _litt_ mer, for slik det er nå ble det ikke veldig pent..

 

Lykke til videre! :thumbup:

 

 

Edit: slå av hotlink-beskyttelsen din.. blir sendt tilbake til forumet hvis man ikke klipper ut adressen og åpner et nytt vindu..

Endret av lokaltog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...