Gå til innhold

Hvor kan man forhåndsbestille The Sims 2 ?

Anbefalte innlegg

Det ser kult ut, selv om jeg aldri spilte The Sims, vil jeg kjøpe oppfølgeren. Har funnet ut at jeg liker slike "micro management" spill. Vil kjøpe til meg selv og et par eksemplarer til som gaver til slektninger som er veldig glade i serien.

Så, hvor kan jeg forhåndsbestille det? Har ikke funnet det noen steder ennå, og det er jo ikke lenge til det kommer ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk begge to for tips, det kommer godt med :) Prisen på Play medfører moms, så jeg har ikke bestemt meg ennå om jeg vil kjøpe det der. Jeg kjøper ellers annet der, fikk No One Lives Forever 2 for £4.99 (tror de har det inne ennå, fikk det i posten her om dagen) og de selger mange andre gode spill til knallpriser disse dager.

Zailor har veldig gode priser på forhåndsbestillinger av og til, men jeg har ikke sett noe om The Sims 2 der ennå. Tror jeg skal spørre dem.

Takk igjen, alltid greit med fler muligheter! :thumbup:

Lenke til kommentar

På Spaceworld og EBGames.

Dette er riktignok ikke internett men.

Hos Spaceworld betaler du først 50,- og får med en ekstra SIMS 2 disc med masse 'ekstra' materiale. :)

Vet ikke om det totale da blir 550,- eller 500,- men ekke så verst. Vet heller ikke om det gjelder på EBGames det med den ekstra discen.

Lenke til kommentar

hehe.. jobber selv på spaceworld så jeg skal forklare deg det med den 49kroners disken du kjøper.

Den disken inneholder 1 cd som sagt med en del bonus matriale. filmer og lignende. Når du kjøper denne så skrives du på en liste over personer som har forhåndsbestilt THe Sims 2. Prisen du betaler trekkes i fra prisen på The Sims 2.

( prisen er forresten 49 kr )

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
hehe.. jobber selv på spaceworld så jeg skal forklare deg det med den 49kroners disken du kjøper.

Den disken inneholder 1 cd som sagt med en del bonus matriale. filmer og lignende. Når du kjøper denne så skrives du på en liste over personer som har forhåndsbestilt THe Sims 2. Prisen du betaler trekkes i fra prisen på The Sims 2.

Er det mange som har forhåndsbestilt The Sims 2 eller?

Gleder meg litt jeg! :)

Lenke til kommentar

Har forhåndsbestilt det jeg også.

Tror neppe dere finner det billigere en der jeg fant det.

www.tbcgames.no

The Sims 2 forhåndsbestilling

399.- for The Sims2

De leverer også Half-Life2 for 399.-

Ble så sjokkert selv over prisen at jeg måtte sjekke opp hos forbrukerrådet å høre om det var registrert noe negativt på dette firmaet. Men de kunne ikke finne noe negativt. Hverken på det eller underfirmaet. Web Deal AS

Eneste de fant var at det ikke står noe nevnt om angre rett på websidene deres.

Så jeg tok t.o.m sjangsen på å forhåndsbetale for å slippe oppkravs portoen og for å få det raskest mulig sendt over til meg med A-post.

Om dere tørr, er jo opp til dere.

Gleder meg i alle fall sinnsykt!

Lenke til kommentar

Hallo folkens!

Har et lite spørsmål som jeg håper dere kan svare på?

Hvor god pc BØR man ha for å spille The Sims 2? Har lest på forskjellige nettsider, men er dette det minste man kan ha? Vil jo helst ikke at der hakker og klikker...

Selv har jeg en AMD Athlon 3000+ (2,17 GHz) med 512 MB RAM og NVIDIA GeForce TX5200 128 MB videominne og totalt 122 MB ledig på C: ... Jeg er en fullstendig data-tulling!

Men greit om noen kunne si sånn ca. åssen det ville gått med the sims 2 på denne dataen min... Husker skuffelsen da jeg fikk med The Sims på min sugne data og det nestne ike virket... :cry: He he...

Takker på forhånd! :)

Endret av Mr.fungus
Lenke til kommentar

Er det mange som har forhåndsbestilt The Sims 2 eller?

Gleder meg litt jeg! :)

ja.. vi fikk inn 100 "kassetter" og sist gang jeg jobbet så hadde vi 3 igjen...

( har forresten sluttet på spaceworld i mellomtiden )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...