CannibalCorpse Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hei, er en stund siden jeg la inn et innlegg om noe som så ut som defekt skjermkort her. Etter å ha ventet en god stund fikk jeg i dag svar fra Komplett.no men det er noe jeg ikke helt skjønner ... Det står Krediteres 100% da lik vare ikke er tilgjengelig. Varen er ubekreftet inn på lager 01.09.04. Regnet med at det ikke er ønskelig å vente så lenge. Derfor krediteres varen. Kredteres... vil det si at jeg får regning i posten sammen med skjermkortet for feilsøkingen eller, for å være litt optimist, at jeg enten får tilbakebetalt pengene fra skjermkortet fremfor å få et nytt eller evt at jeg har beløpet til gode på Komplett. På fakturaen står sluttbeløpet i minus ( "-1945,45" kr). Noen som kan forklare en litt uvitende nerd <- ? Lenke til kommentar
Radial Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Krediteres betyr at du får pengene tilbake, evt. "tilgodelapp". Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 du får da tilbake 1945,45kr fra komplett, de pengene sendes på kontoen din Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Ahh tusen hjertelig takk for kjappe svar! :!: Flott da bestilles nytt skjermkort temmelig fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå