Gå til innhold

Creative MP3 Spillere

Anbefalte innlegg

hei.. jeg har et creative Itrigue L3500.. dette er et 2.1 sett med en volume og bass kontroller. på denne kontrolleren er det en så kallet M Port fra creative og denne skal vere kompatibel med mp3 spillere på den måten at det er berre å plugge den i og så går det an å spille musikk uten noen pc eller noe annet.. genialt..
problemet er at på komplett sine sider er det berre en spiller som er kompatibel med dette. og den er ganske gammel..

da tenkte jeg at siden dette er en genial måte å spille musikk på, må jo creative ha videreutviklet dette å tatt det med i de nye spillerene sine. for sikkerhetskyld sendte jeg en mail hvor jeg spurte hvilke spillere som var kompatible med dette systemet.. det tok ca 1 1/2 uke før jeg fikk svar da stod det følgende:

Hei

Nå har vi hørt en del med produsenter og andre folk, og vi finner faktisk ikke ut hvilke spillere som støtter dette desverre.

Mvh Tor Fredrik
Komplett.no - Salg, tlf: 33 47 14 00

spm mitt.. er det noen som vet mer en komplett der ute? evt. ha noe peiling i det hele..

Ja, har prøvd å kontakte creative, men de vet ikke de heller.. ingen info på sidene deres heller...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, har prøvd å kontakte creative, men de vet ikke de heller.. ingen info på sidene deres heller...

LOL!Rart at ikke Creative vet det.Det er jo deres produkt/er :roll: Men som sa alexsolaat,så støtter det vel Creative Muvo NX/TX.Vurderer å kjøpe meg et selv.

Lenke til kommentar

det kommer en ny TX FM med innebygget radio om ikke så lenge!

min TX hadde ett problem: når jacken ble pressa bittelitt i en retning, hoppet lyden opp til max lydnivå...utrolig irriterende og en feil..ble sendt inn til rep/erst. i dag...

så litt på creative sitt forum..det var mange som hadde opplevd samme...

(ironisk nok kjøpte jeg creative sin istedet for apacer sin audio steno fordi jeg hadde lest litt om problemer med jacken til Apaceren ..:| )

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...