Gå til innhold

Hvilket skjermkort er best akuratt NÅ?

cato80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pris har ingen betydning.

Det absolutt råeste får du ved å kjøpe aksjemajoriteten i Nvidia (eller Ati) og så gå til Adm Dir og be om å få det råeste gutta på labben der leker med :-)

Ved nærmere ettertanke så har pris kanskje <i>litt</i> betydning? :p

Lenke til kommentar
HAn ba jo om det råeste, og sa at pris ikke betydde noe... Det med vannkjøling er jo da selvsagt råest... Så spørs det vel om ikke pris har "litt" betydning allikevel... ;)

ja, men om han ikke har så peil på pc og skal ha vannkjøling i tillegg så veit jeg ikke helt.

Lenke til kommentar

Hmm, er vel egentlig litt i mot denne type topicer...

Men la gå. Du har X800XT fra ATI og 6800Ultra som konkurrer om troen akkurat nå, de ligger rimelig jevnt men X800XT har et svakt overtak på 6800Ultra. Igjen er det også litt tidlig og bedømme hvilket kort som er best, da drivere ol som får kortene til og yte max enda ikke er helt ferdig. Forøvrig anbefaler jeg og se på siden http://www.tomshardware.com/ da de har testet begge kortene jeg har nevnt.

Lenke til kommentar
HAn ba jo om det råeste, og sa at pris ikke betydde noe... Det med vannkjøling er jo da selvsagt råest... Så spørs det vel om ikke pris har "litt" betydning allikevel... ;)

ja, men om han ikke har så peil på pc og skal ha vannkjøling i tillegg så veit jeg ikke helt.

Er det noe ekstra pes med vannblokk i forhold til vanlig luftkjøling siden du ikke vil anbefale det til en som du mener ikke har noe peil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...