Rubba Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Har nettop kjøpt og installert: Gainward GeForce 6800GT 256MB DDR3 AGP, "Ultra/2400 Golden Sample", Retail 1) Jeg legger inn driverne fra cd. 2) Jeg rebooter. 3) Jeg Starter FarCry og setter ALT på fullt. Når jeg er inne i spillet er flere gjenstander hvite, er ikke no bra grafikk på vannet osv. 4) Jeg gikk inn på www.nvidia.com og lastet ned den nyeste drivern for den var nyere en den jeg fikk med på cd. Men det ble fortsatt ikke noe bedre. Hva må jeg gjøre, som jeg ikke har allerdet gjort ? HJELP Takknemlig for all hjelp. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Du er nødt til å patche opp FarCry. Det funker ikke med 6800 kort før du har lagt inn Patch 1.1 Lenke til kommentar
Rubba Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 TUSEN TUSEN TAKK JimRamse du aner ikke hvor stor hjelp du har vært :D Lenke til kommentar
Templar Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Når du patcher.. avinstaller Patch 1.1 Også bruk drivercleaner når du oppdaterer driverene. Simon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå