mlwirak Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Glimrende om dere kan komme med kommentarer til spørsmålet også. Vennlig hilsen Martin Wirak Digitalkamera.no Lenke til kommentar
olhel Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Det nye er vel bedre. Men jeg synes oppløsningen er for stor. Synes det er finere med en "smalere" side. Så seksjonen "fra prisguiden" kunne med fordel vært flyttet ned under "siste fra bruktmarkedet". Det synes i alle fall jeg hadde vært bedre... Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 6. november 2001 Forfatter Del Skrevet 6. november 2001 Takk for tilbakemelding. Vi kommer nok til å ha andre ting under disse siste-boksene, så det ville nok ikke blitt plass til å profilere prisguiden sterkt der. Det er meningen at man ikke skal gå glipp av mye viktig hvis man har 800x600-oppløsning, men noen vil sikkert irritere seg over å få en horisontal scrollbar. Vennlig hilsen Martin Wirak Digitalkamera.no Lenke til kommentar
denethon Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Jeg synes det gamle designet var penere. Mye mer ryddig og oversiktlig. rammer er pent og nyttig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg