Magnusha Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hei! Noen som kan finne et 6800GT kort til meg?? Jeg finner magne men det er så mange "rare" navn på de.... Takker for alle svar... Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hei! Noen som kan finne et 6800GT kort til meg?? Jeg finner magne men det er så mange "rare" navn på de.... Takker for alle svar... ville gått for dettea har god erfaring med msi detta kortet holder LENGE Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Hei! Noen som kan finne et 6800GT kort til meg?? Jeg finner magne men det er så mange "rare" navn på de.... Takker for alle svar... ville gått for dettea har god erfaring med msi detta kortet holder LENGE vet du om noen andre steder enn komplett som har det PÅ lager?? skulle helst hatt det så tidlig som mulig Lenke til kommentar
cherryk Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 vet du om noen andre steder enn komplett som har det PÅ lager?? skulle helst hatt det så tidlig som mulig Du kan jo sjekke Produktguiden: http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=19647 Så ikke ut som om det var så veldig tilgjengelig - men nå gikk jeg ikke inn på de stedene der det stod ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå