Doktor Progg Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Noen som har dette kortet og kan fortelle meg hvor langt de har overklokket kortet hvor det kjører stabilt? Samtidig, den software'en som følger med kortet (ExpertTool), funker det bra? Eller bør jeg installere noe annet (RivaTuner f.eks)? Takker og bukker. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Bruk coolbits til klokking, eller så vet jeg lite om gt sine klokkeegenskaper. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Coolbits er bra til klokking ja. Hvis du bare vil kjøre det som ett Ultra kort, så installerer du ExpertTool å velger Enhanced Mode Da kjører den det opp som Ultra hastighet (400/1100) Jeg kjørte det der til vanlig selv. Kjørte det enda lengre opp når jeg Benchet da Gainward reklamerer med at de skal klare å kjøre Enhanced Mode (400/1100), så hadde det ikke klart det, hadde jeg sendt det tilbake. Endret 30. juli 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Etter hva jeg har lest så stopper dem på alt fra 380Mhz til et stykke over 400 (Gpu), du får bare prøve deg frem. Ellers så kan du ta en titt på linken under. http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=32315 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 jeg klokker stabilt til ultra hastigheter med expert tool! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå