Gå til innhold

Kviser. Hva er løsningen...?

Rubex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått en meget bra krem hos legen som jeg ikke husker hva heter. Den er utrolig bra! Smører det på kvisene før jeg legger meg og når jeg våkner er de "overmodne". Og blir borte fort :) Men når de er overmodne pleier jeg å pelle på de :p

Lenke til kommentar

Clerasil og sikkert mange andre produkter tørrer ut huden, som igjen fører til at du blir nødt til å smøre deg med hudkrem som gir deg fler. Peller du på kvisene så kan du få arr som igjen ikke som kvisen forsvinner med tid ;)

Lenke til kommentar
Clerasil og sikkert mange andre produkter tørrer ut huden, som igjen fører til at du blir nødt til å smøre deg med hudkrem som gir deg fler. Peller du på kvisene så kan du få arr som igjen ikke som kvisen forsvinner med tid ;)

Når du sier hudkrem, mener du da fuktighetskrem? Det skal ikke gjøre det verre, men bedre....

Lenke til kommentar

De få kvisene jeg har, har begynt å forsvinne ettersom jeg byttet ut colaen med vann slik som MAtroxX sa.... Bruker også en skalks maske 3-4 ganger i uken i tillegg til fuktighetskrem.... Dette har tydligvis hjulpet.. ;)

Lenke til kommentar
Sitt mye inne ved dataen - få kviser.

Ta deg en tur ut en gang i blant - kvisene uteblir i stor grad.

Samtidig er det viktig å være renslig og sånt, som allerede er sagt :)

Har det at man sitter ved pc'en noen innvirkning..?? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...