Rubex Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hei Kviser er som kjent et utrolig irriterende problem for alle som har det. Derfor lurer jeg på hva er deres tips til å bli kvitt dem? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hva enn du gjør, ikke bruk Clerasil eller sånt ræl - det gjør bare saken verre. Jeg tror mild såpe og vann gjør susen. Og ikke pell på de! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg har fått en meget bra krem hos legen som jeg ikke husker hva heter. Den er utrolig bra! Smører det på kvisene før jeg legger meg og når jeg våkner er de "overmodne". Og blir borte fort Men når de er overmodne pleier jeg å pelle på de Lenke til kommentar
salif Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Clerasil og sikkert mange andre produkter tørrer ut huden, som igjen fører til at du blir nødt til å smøre deg med hudkrem som gir deg fler. Peller du på kvisene så kan du få arr som igjen ikke som kvisen forsvinner med tid Lenke til kommentar
adawen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 http://www.lommelegen.no/art/art1264.asp .. står litt av hvert der. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Clerasil og sikkert mange andre produkter tørrer ut huden, som igjen fører til at du blir nødt til å smøre deg med hudkrem som gir deg fler. Peller du på kvisene så kan du få arr som igjen ikke som kvisen forsvinner med tid Når du sier hudkrem, mener du da fuktighetskrem? Det skal ikke gjøre det verre, men bedre.... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 får nesten ikke kviser jeg :D hehe.. er bare 15 da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 får nesten ikke kviser jeg :D hehe.. er bare 15 da. Der hjalp du trådstarter. Takk. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Jeg pleide å holde huden ren og ikke spise for mye søtt og drikke brus o.l. Da forsvant kvisene etter bare ei uke Endret 30. juli 2004 av Gef Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 drikk masse vann og ikke noe cola Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 De få kvisene jeg har, har begynt å forsvinne ettersom jeg byttet ut colaen med vann slik som MAtroxX sa.... Bruker også en skalks maske 3-4 ganger i uken i tillegg til fuktighetskrem.... Dette har tydligvis hjulpet.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Sitt mye inne ved dataen - få kviser. Ta deg en tur ut en gang i blant - kvisene uteblir i stor grad. Samtidig er det viktig å være renslig og sånt, som allerede er sagt Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Sitt mye inne ved dataen - få kviser.Ta deg en tur ut en gang i blant - kvisene uteblir i stor grad. Samtidig er det viktig å være renslig og sånt, som allerede er sagt Har det at man sitter ved pc'en noen innvirkning..?? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 sole seg er bra løsning passer nå for tiden. Gratis er det og. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Skarpe gjennstander? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Skarpe gjennstander? Hva er det du snakker om? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Skarpe gjennstander? Hva er det du snakker om? Skjære dem av med f.eks kniv. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Skarpe gjennstander? Hva er det du snakker om? Skjære bort huden i ansiktet??? Uansett, skarpe gjenstander er en god løsning til det meste. Har du en kniv, kan du bli MacGyver... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Skarpe gjennstander? Hva er det du snakker om? Skjære dem av med f.eks kniv. Lykke til... Da skal jeg love deg at det blir arr... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 har foresten hørt at tannkrem skal være bra. smøre det på og la det være der til du våkner neste dag, for å så vaske det av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå