Gå til innhold

K700i kamera problem...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lever den inn hvor du kjøpte den og si du skal ha en FW oppdatering.

Dvs dei oppdaterer mobilen din med nyeste "instillinger" som skal forbedre telefonen din for kjente bugs osv.

Har ikke gjort dette selv, men anbefalest å gjøre dette.

Da blir mobilen din sendt til nærmeste godkjente butikk, avhengier av hvor du bor. Kan ta noen dager

Lykke til

Endret av g0lden
Lenke til kommentar

Jeg har hatt så mye krøll hos Elkjøp så jeg sa: Du husker vel meg igjen :D (hadde problemer mecd T610) Han svarte ja, og jeg forklarte problemet, og krevde ny tlf og da sa han, jaja, selvfølgelig, bare 2 sekunder, så skaffet han meg en ny telefon... :D

Lenke til kommentar
Og siden du da fikk en ny telefon som mest sannsynlig har samme FW versjonen som den forrige så varer det ikke lenge før du oppdager feilen på nytt. Få heller en ny FW neste gang.

Denne hadde ikke samme feilen... :thumbup:

Lenke til kommentar

En kamerat av meg har kanskje samme problem.

Der går det ann å gå inn på rammer mens men er på kamera men det går ikke ann å få med rammen på bilder. Man kan se rammen mens man tar bilde men inne på mine bilder så er det bare et helt vanlig bilde.

Et lite spørremål til: Hvor lang til må batteriet lade første gang?

Lenke til kommentar
En kamerat av meg har kanskje samme problem.

Der går det ann å gå inn på rammer mens men er på kamera men det går ikke ann å få med rammen på bilder. Man kan se rammen mens man tar bilde men inne på mine bilder så er det bare et helt vanlig bilde.

Et lite spørremål til: Hvor lang til må batteriet lade første gang?

noen av det samme på min og, men ikke på alle bilder. min er på reprasjon nå så håper de klarer å fikser den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...