Gromle Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Men er det så at det er helt annet tall som er the number of the beast? Mener å ha lest en plass at tallet 666 skyldes en feil oversettelse. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Men er det så at det er helt annet tall som er the number of the beast? Mener å ha lest en plass at tallet 666 skyldes en feil oversettelse. hehe. the number is.... 349461! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Nei, nummeret er 42! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Nei, nummeret er 42! Det har jeg sett før et sted. Hva betyr det, 6 x 6 + 6 eller..? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Nei, nummeret er 42! Det har jeg sett før et sted. Hva betyr det, 6 x 6 + 6 eller..? Stammer vel fra boken "Hitchhikers Guide to the Galaxy" av Douglas Adams. Lenke til kommentar
chil Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 altså hvis du tror på bibelen så er jo dette ikke så galt. Jeg ville aldri ha implantert noe betalingsmiddel i kroppen min uansett om det er dyrets tegn eller hva det enn er. Det blir litt for "kaldt" for min smak da kroppen tar en del i matrialismen. Tenk på overvokningsmulighetene? Lenke til kommentar
kns Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 altså hvis du tror på bibelen så er jo dette ikke så galt. Tja. Ikke helt enig der, det finnes mer enn én måte å lese bibelen på. Det finnes de som leser bibelen fullstendig ordrett, og det finnes de som leser den med fokus på dens esoteriske (indre, underliggende) innhold. For sistnevnte gruppe blir dermed innlysende at store deler av bibelen er skrevet som metaforer og likninger, og det menes derfor ikke ordrett at, slik som i dette tilfellet, VISA = Djevelen. Merk: Jeg plasserer herved ikke nødvendigvis meg selv innenfor noen av disse to nevnte gruppene, jeg peker dem kun ut. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 hmm... men hvorfor tror dere at noen skrev dette i bibelen også går det i oppfyllelse nå, et par tusen år etter? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Et annet interessant fenomen er at VISA betyr 666, nemlig dyrets tall. Fordi:VI er romertall for 6, bare se på ei klokke. S er 6 i det gamle Egypt A er Sanskrit for 6. VI + S + A = 666 Paranoid? Da er det vel på tide og gå og lese dagens A-VI-S, tror dere ikke folkens? :!: Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Når det gjelder 666, har jeg flere ganger hørt at det er hebraisk for www. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 skummel? at bibelen går i oppfylelse?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå